איך איכות הצמיגים משפיעה על איכות הנסיעה?

מגוון פרמטרים ומשתנים ישפיעו על איכות נסיעתכם ברכב שלכם – ובין הגורמים המשמעותיים ביותר תוכלו למצוא את סוג הצמיגים, גילם, איכותם והתאמתם לסוג הרכב.

צמיגים איכותיים יסייעו בנסיעה חלקה, בלימת זעזועים, בטיחות ואף חיסכון בדלק.

 

יתרונות הצמיג האיכותי

נסו לדמיין שהצמיג הוא כמו נעל. נעל חדשה ונוחה המייצרת אחיזה מיטבית ומתאימה לרגל שלכם, תסייע גם בהליכה יומיומית וגם בפעילות ספורטיביות, ותמנע פציעות. הנעל היא נקודת המפגש בין הגוף לדרך – תפקידו של הצמיג דומה – הוא נקודת המפגש בין הרכב לדרך. בלימת זעזועים, האצה ובלימה תקינים ובטוחים ושמירה על איכות נסיעה בטוחה – כל אלו נגזרים מאיכות הצמיגים.
אם נבחר להמשיך עם אנלוגיה זו – גם בבחירת נעל נעדיף את המותג המוכר והמבטיח. כך גם בעולם הצמיגים, לדוגמה, צמיגי יוקוהמה הם מהמותגים המובילים בארץ לאספקת צמיגים איכותיים.

 

בטיחות, מהירות ובלימה

גודל לא תואם לסוג הרכב, ובעיקר צמיגים קטנים מידי, יגרמו לכך שתחושו בכל מהמורה ומהלומה בדרך. בלימת הזעזועים תורגש באופן הרבה פחות איכותי.
מנגד, צמיג רחב מידי (שנחשב לעיתים ליפה יותר, אך לעיתים לא תואם לרכב) עלול להעלות את הסיכון להחלקה, להקשות על פניות מדויקות ועוד.
סוג אחיד לארבעת הצמיגים, לא לכל הפחות לזוג הקדמי ולזוג האחורי, ישפיע על האיזון ושיווי המשקל של הרכב בעת נסיעה וכמובן על איכות הבלימה וההאצה. צמיג איכותי יותר ובמשקל תקין יבצע את המשימות האלו באופן חלק יותר ובטוח יותר, בעוד שצמיד שחוק או "שונה" מהצמיגים האחרים ברכב ישפיע על התפקוד הכולל.

 

חיסכון בדלק

מחקרים בארצות הברית הצביעו על קשר בין איכות הצמיגים לבין צריכת דלק גבוהה יותר. לחץ אוויר לא תואם (ירוד או גבוה מידי), איכות ירודה של הצמיג, משקל, שחיקת החומר יעלו את רמת ההתנגדות לגלגול הצמיג על פני הדרך. במילים אחרות, הרכב צריך "להתאמץ יותר", ובשביל מאמץ זה הוא דורש יותר דלק.
מדובר בעלייה של אחוזים בודדים בצריכת הדלק הממוצעת במקרה של צמיג "שחוק מעט", אך בעלייה של אפילו 20% במקרה של צמיג לא תקין כלל. לאור מחירי הדלק, מדובר בשינוי משמעות מאוד.

 

היכן נמצא את הצמיג האיכותי לרכב שלנו?

החיפוש אחר צמיג איכותי מתחיל ונגמר בבחירת המותג האיכותי ביותר בשוק. בין מותגי אספקת הצמיגים בארץ ניתן למצוא את חברת יוקוהמה המובילה אשר נחשבת לאחת מהחברות מהמתקדמות בישראל. על מנת לאתר את הצמיג האיכותי עבור הרכב שלכם, מומלץ להיוועץ בחברה. כמו כן, שם תוכלו לקבל את המידע הרלוונטי כיצד מומלץ לשמור על איכות הצמיגים ומתי מומלץ להחליפם.

איכות הנסיעה חשובה לכם? בטיחות הנסיעה והנוסעים בראש מעייניכם? הקפידו על צמיגים תקינים, מתאימים ותואמים לרכב שלכם! כך תוכלו להבטיח נסיעה איכותית ובטוחה.

 

פנצ'ר

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
בעלי מקצוע
לוכד חולדות במרכז

אם אתם סובלים מנוכחות של חולדות בסביבה שלכם, אתם צריכים לדעת שיש מי שיכול לעזור לכם. לכידה של חולדות היא אמנם דבר מורכב, אך כיום יש מגוון אמצעים שבעזרתם ניתן

איך להוביל מצבה בצורה מכובדת ומקצועית
בעלי מקצוע
איך להוביל מצבה בצורה מכובדת ומקצועית

פטירה של אדם קרוב היא אחד הדברים הכי קשים שאפשר לחוות. מה שיכול לעזור לכם להתמודד עם הקושי והסבל הרב שאתם חווים בתקופה שלאחר פטירתו זה עיסוק בדמותו ובהנצחת זכרו

צריך לשנות את המנעול
בעלי מקצוע
איך יודעים אם צריך להחליף מנעול?

מנעולים הם חלק מהותי בחיי היומיום שלנו. הם שומרים על הבתים, המכוניות והעסקים שלנו מאובטחים ומגנים על חפצי הערך שלנו. עם זאת, מנעולים עלולים להתבלות עם הזמן, וחשוב לדעת מתי

מנעולן בירושלים
בעלי מקצוע
כמה עולה להזמין מנעולן בירושלים

מצאתם את עצמכם נעולים מחוץ לבית או למשרד ותהיתם כמה יעלה להזמין מנעולן בירושלים? בחירת המנעולן הנכון היא קריטית לשקט הנפשי ולארנק שלכם , אבל עם כל כך הרבה אפשרויות