איך לבחור בחברת ההובלה שהכי מתאימה לך?

מתכננים לעבור דירה? כעת עליכם למצוא חברת הובלות, המשימה אמנם נשמעת פשוטה, אך מכיוון שמדובר בריהוט והציוד שלכם – כדאי שתבחרו בחברת

הובלות טובה ומקצועית, שתעביר בבטחה את הרכוש היקר לכם.

כיום ישנן מאות אם לא אלפי חברות הובלה, ובחירה באחת מתוכן הינה משימה לאו דווקא פשוטה כל כך, ובהחלט מצריכה ידע מקדים בנושא, על מנת שתוכלו לדעת כיצד למקד את החיפוש שלכם.

במאמר הבא אספנו עבורכם מספר טיפים חשובים אשר חשוב שתכירו כאשר אתם ניגשים לבחור חברת הובלה ואנשי מקצוע עבור המשימה, כזו שתוכלו להיות בטוחים שהתכולה שלכם תגיע שלמה לדירה החדשה.

 

מחיר

כמובן שכדאי לשים דגש על המחיר, מהסיבה הפשוטה שרבים יבחרו חברת הובלות על פי קריטריון העלות. הדבר נעשה עקב תמימות וחוסר ידע, שכן מבחינתם מדובר בהעברת ציוד, משימה פשוטה כביכול, ולכן ירצו לשלם כמה שפחות על השירות.

אולם, חשוב להבין שהמחיר אמנם חשוב, אך ישנם נתונים נוספים וחשובים שכדאי מאוד לקחת בחשבון בעת הבחירה. ובנוסף, מחיר זול עלול לבוא בחשבון על מקצועיות השירות, מה שעלול לעלות לכם ביוקר.

 

אמינות

חברת הובלה מקצועית, צריכה לעמוד בהתחייבויות שהם מציגים ללקוח, ובייחוד כשמדובר בזמנים.

לא חסרים מקרים בעבר שאנשים נתקעו עם הציוד שלהם מחוץ לדירה, רק משום שהמובילים איחרו ולא הגיעו בשעה שנקבעה איתם מראש, ובמקרים חמורים יותר – לא הגיעו בכלל, מה שגורם לעוגמת נפש והמון לחץ למצוא פיתרון חלופי.

מומלץ מאוד האם קיימות המלצה על חברת ההובלה, האם קיימות תלונות על החברה באינטרנט? גילוי מקדים על תלונות שכאלו יכול למנוע לכם בזבוז זמן יקר ועוגמת נפש.

בדקו כיצד נראה אתר החברה באינטרנט, האם זו חברה בעלת מוניטין, האם יש לקוחות ממליצים מהעבר, ולמה חברת ההובלות מתחייבת.

 

ציוד מקצועי

ישנו ציוד וסחורה אשר ידרשו תנאי הובלה מיוחדים יותר, לדוגמא מזון שמצריך הובלה בקירור – מה שיבטיח שלא יתקלקל בדרך.

או לחילופין, אם מדובר בציוד שביר ויקר כמו מחשבים, לפטופים או מדפסות גדולות –הציוד עלול להיפגע במהלך הנסיעה, לכן כדאי לבדוק האם החברה מחזיקה ציוד שינוע ואריזה מתאימים לכך.

 

שירות לקוחות

שירות לקוחות יכול לתת לכם הצצה לפנים של החברה. פעמים רבות שמענו על שירות לקוחות מצוין ולקוי, וזה גם הדבר שהכי ייזכר ללקוחות החברה בסופו של דבר.

לכן, על מנת שתבינו מי אנשי המקצוע שתשתמשו בשירות שלהם, מומלץ להתקשר קודם לכן לשירות הלקוחות של החברה ולוודא שהשירות אכן סבלני, אדיב ויעיל, האם באמת איכפת להם מהלקוחות שלהם וכו'.

 

ביטוח

מומלץ לוודא שחברת ההובלות מבוטחת במלואה לפני שימוש בשירותיהם, על מנת להבטיח שבמידה והציוד שלכם יינזק בזמן ההובלה – תקבלו את הפיצוי המתאים.

כעת אתם מוכנים לבחור חברת הובלה מקצועית ומושלמת לצרכים שלכם. היכנסו לאת של הובלות דירות מיכאל ובוריס לפרטים נוספים.

 

ציוד ארוז

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מעבר ציוד
הובלת דירה
איך להתכונן להובלת דירה

אתם עוברים דירה בקרוב אחרי לא מעט דילמות וחיפושים אחרי הדירה המתאימה לכם? תוהים איך לעשות את זה בצורה הכי נכונה שאפשר? אם כך, כדאי שתדעו שרוב האנשים מתמודדים עם

חלקים
אחסון תכולה
איך לבחור מחסן דירה?

מתלבטים לגבי בחירה של מחסן לדירה? ובכן,באמצעות המומחים של חברת ID GARDEN אספנו בעבורכם המלצות לבחירה של מחסן דירה מושלם. כל הפרטים – במאמר הבא. מחסן דירה – כורח המציאות

אחסון תכולת דירה

  החלטתם, אחרי התלבטות לא קטנה, שאתם רוצים לעשות רילוקיישן ולנסוע לחו"ל לכמה שנים? אם כך, טבעי שיהיו לכם הרבה עניינים לסדר ולא מעט לוגיסטיקה להתעסק איתה. מעבר לכך שאתם