איך להוביל כמות מצברים בצורה בטיחותית

המצבר הוא אחד הרכיבים הכי חשובים בכל רכב. מדובר אמנם על רכיב לא מאוד מתוחכם, אולם הוא אחראי על כמה מערכות ברכב כאשר החשובה מכולן היא מערכת התנעה. בלי שהמצבר שלכם עובד פשוט לא תוכלו להתניע את הרכב. הובלה של מצבר היא דבר שכיח, ולא ניתן לבצע אותה בכל תנאי. כאן נעזור לכם להבין מהי הדרך הנכונה להוביל כמות מצברים רבה. 

 

הובלת מצברים

הובלת מצברים יכולה להתרחש במספר מקרים. המקרה הראשון הוא כאשר אנחנו צריכים להחליף מצבר במקום מרוחק. מצברים מומלצים בחולון יוכלו להגיע עדי אליכם לצורך החלפת מצבר, אבל כדי שזה יקרה הם צריכים להוביל את המצבר. בנוסף, אם אתם עובדים עם מצברים והזמנתם כמות גדולה מהם גם אז תצטרכו לחשוב מהי הדרך הנכונה להוביל את אותם מצברים עד אליכם.

המצבר הוא מעין סוללה שאחראית על תפעול מערכות שונות ברכב שאינן קשורות למנוע. העובדה הזו מחייבת אותנו להשליך אותו רק למקום שבו מפנים פסולת מהסוג הזה, וכמובן דורשת לעמוד בכללים מסוימים כאשר מובילים מצברים. הובלה לא נכונה של מצברים עלולה להסתיים בתקלה בטיחותית חמורה, ולכן יש כמה כללים שעליהם אתם צריכים להקפיד בעת הובלת מצברים.

הובלת סוללות

הפרידו את המצברים אחד מהשני

הכלל הראשון הוא להפריד את המצברים אחד מהשני ככל שניתן. בהתאם לגודל המצבר, עליכם לנסות לרווח את החלל שבו המצברים נמצאים בעת ההובלה כדי למנוע מצב שבו מצבר אחד שנפגע גורם לפגיעת שרשרת. בדרך כלל המצברים יגיעו בתוך אריזות נפרדות מה שאמור לפתור לכם את הבעיה הזו, רק חשוב לוודא שזה אכן המצב.

 

אל תגיעו למצב שבו יש חומרים דליקים יחד עם המצברים

המצבר הוא רכיב שעלול להתלקח די בקלות ולכן עליכם לוודא שבתא שבו המצברים נמצאים אין חומרים דליקים אחרים שיכולים להוביל לתגובת שרשרת במקרה של התלקחות. הימצאות של חומרים כאלו דורשת מאיתכם הקפדה על כללי בטיחות אחרים, אך בכל מקרה לא כדאי שהמצברים יהיו יחד איתם באותו תא הובלה.

 

הובלה של המצברים בכלי תקני

הדבר האחרון שחשוב לוודא הוא שהכלי שבו אתם מובילים את המצברים הוא כזה שעומד בדרישות הבטיחות. הובלה של מצבר צריכה להיעשות בטמפרטורה מסוימת וזאת כדי למנוע מצב שבו החום הרב ששורר בתא המטען מוביל להתלקחות של המצברים. המצברים גם צריכים להיות מונחים בצורה יציבה כדי שהם לא ייפלו מגובה רב במהלך הנסיעה.

 

לסיכום

המצבר הוא אחד הרכיבים הכי חשובים ברכב. למרות הפשטות הרבה שלו, בלי מצבר הרכב שלנו פשוט לא יוכל לנסוע. הדרך הנכונה להוביל מצברים היא קודם כל להפריד את המצברים אחד מהשני ולדאוג שהם לא יהיו בסביבה של חומרים דליקים. בנוסף, יש להוביל את המצברים בכלי תקני שהטמפרטורה בו לא עלולה להוביל למצב של התלקחות.

סוללות

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
אירוח בביתך
כללי
5 טיפים לאירוח מושלם בבית שלכם

אירוח בבית יכול להיות תענוג ומאידך יכול להיות גם כאב ראש לא קטן. להזמין אורחים אליכם הביתה זה מעיד על רוחב לב ונדיבות ונותן תחושה של משפחתיות. אירועים, מקטנים עד

איך להוביל ריהוט גן לבית החדש בבטחה
כללי
איך להוביל ריהוט גן לבית החדש בבטחה

בשעה טובה נכנסתם לבית החדש, ולפתע שמתם לב שיש לכם שטח פתוח לא מנוצל. השטח הזה בקלות יכול להפוך לחלק בלתי נפרד מהבית שלכם, אך אחד התנאים לכך שזה יקרה