איך להוביל מזרן אורטופדי בלי שיהרס

מזרן אורטופדי הוא תוצר של מחקרים מדעיים רפואיים על שלד גוף האדם ואיכות שינה.

במרכזו של מזרן אורטופדי ישנה ליבה רב שכבתית המעניקה לגוף תמיכה איכותית.

מעבר לכך, המזרן בנוי כך שהלחץ שהגוף מעפיל עליו יפוזר באופן מקסימלי, והגוף יקבל את התנוחה הטובה ביותר עבור שינה טובה.

בנוסף לתמיכה בעמוד השדרה, מזרן אורטופדי מעניק תמיכה לכתפיים ולצוואר, ומשפר את זרימת הדם בגוף.

אם קראת עד לכאן, כנראה שאחד כזה בבלותך ועד כה לא חידשנו. אבל מה קורה כשצריך לעבור דירה?  מעבר בין ערים? איך שומרים על הגב שלך ועל תומך הגב שלך בזמן ההובלה?

 

 קודם כל, תנוחות גוף

כמו שאמרנו, בשלב הזה של המאמר ברור שלקוראים ולקוראות של עמוד זה יש בעיות גב. דגשי המערכת – הרימו עם הרגליים, על תייצרו עומס על הגב שלכם ואל תסחבו עד שאתם מגיעים למפלס כאב קשה. כל אלו, יעזרו לכם לסחוב את המזרון בצורה אופטימלית מהדירה, לרכב ההובלה ומרכב ההובלה לביתכם החדש. יציבות מקסימלית לגוף ועצירה מתונה בזמן מאמץ ישמרו על המזרון מנפילות אקראיות וימנעו הריסה של הקפיצים והחומרים הפעילים בו.

 

אמצעי הגנה

לא, לא כאלה. מזרונים אורטופדיים הם יקרים מאוד, וגם אם מצאתם מזרן במחיר מציאה, הם בעלי ערך רב, שווים כל אגורה ומחזיקים לאורן זמן. ראשית כל, לפני ההובלה כסו את המזרן עם כיסוי מזרן סטנדרטי שאפשר לקנות בכל חנות לכי בית. לאחר מכן, כסו את המזרן ביריעת ניילון, שאותה ניתן לקנות לפי מטר בכל חנות לחומרי בניין. אם כבר הגעתם לחנות, קנו גליל איזולירבנד איכותי והשתמשו בו כדי לוודא שיריעת הניילון אכן אוטמת את המזרן ב- 100%. לאחר כל אלו, השלב האחרון הוא כיסוי המזרן עם סדין נוסף. רגיל, יומיומי ולא מיוחד. במידה ואתם מעבירים את המזרן על גגון רכב, הסדין ימנע חדירה של לכלוך ופיח מהדרכים לשכבות הניילון והכיסוי, ויסייע למזרון לשמור על ריח ניטרלי ולא של פיח וימנע היווצרות של כתמים.

 

ריפוד אמצעי ההובלה

ודאו שכאשר עולה המזרון למשאית ההובלה\עגלה נגררת, גגון רכב, שהתחתית למזרון מרופדת עם שמיכה או בד כלשהו עבה יותר מסדין. זה יסייע במניעת חתכים מחפצים אקראיים בתחתית המזרן ובפגימת המוצר. כהלך רוח, מקסימום מיגון למזרון יקדם מינימום נזקים.

 

רכב ההובלה

ודאו שאמצעי ההובלה שלכם אכן אידיאלי לטעמכם. מינימום דחיסות באיזור המטען בזמן הובלת המזרן ימנע בלאי והריסת המזרן. זה רק מצריך מצדכם לוודא שהמזרן מאובטח לזמן ההובלה, שאינו נמעך תחת ריהוט נוסף וקורע תחת העומס. בנוסף, במידה והמזרון כבד לכם או שמכל סיבה אחרת אינכם יכולים לסייע להובלה, ודאו שיש עמכם חבר שניתן לסמוך עליו, שיפקח עין וייתן גב.

 

מיטה עם מזרן

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
הובלות והעברות
טיפים להפחתת נזקים בהובלת שטיח

רבים חושבים שהובלה של שטיח היא עניין פשוט, אך זהו לא המצב. צריך להכין את השטיח מראש לפני ההובלה ובמהלכה כדי שתוכלו להיות בטוחים שהשטיח שלכם יגיע במצב טוב ועם

חדר שינה
טיפים והמלצות להובלות
פירוק וילונות לפני הובלה – כך תעשו את זה נכון

אתם עוברים לבית חדש, פירקתם כל דבר בבית וארזתם לקופסאות קרטון, כל שנותר לכם לפני שההובלה מגיעה, זה לפרק ולארוז את הווילונות שלכם.   הסרת הווילונות ואחסונם הסירו ווילונות מהמוטות

מעבר ציוד ממקום למקום
טיפים והמלצות להובלות
איך להוביל ציוד להשכרת לאירועים ממקום למקום

לכולנו ברור שכשמדברים על הובלת ציוד אירועים מנקודה א' לנקודה ב', מדובר בעצם בהובלה רגישה למדי. בין אם מדובר בציוד סאונד, תאורה או צילום, אתם תצטרכו להוביל את אותו ציוד

איש הובלות
טיפים והמלצות להובלות
שוק ההובלות בישראל – חברה מומלצת

אתם רוצים לעבור דירה בקרוב? או להוביל את משרדי חברת ההייטק שלכם למקום חדש? אם כך, טבעי שתרצו לדעת דבר או שניים אודות שוק ההובלות בישראל, ועל כך במאמר שלפניכם.