איך להוביל מצבה בצורה מכובדת ומקצועית

פטירה של אדם קרוב היא אחד הדברים הכי קשים שאפשר לחוות. מה שיכול לעזור לכם להתמודד עם הקושי והסבל הרב שאתם חווים בתקופה שלאחר פטירתו זה עיסוק בדמותו ובהנצחת זכרו של הנפטר. בהקשר הזה הקמת מצבה היא דבר שאסור לכם לוותר עליו, כדי שכל מי שיגיע לקברו יוכל להבין מי הוא היה. כאן נעזור לכם להבין איך להוביל את המצבה כראוי.

 

הקמת מצבה

החלק העיקרי בהקמת מצבה הוא כמובן הקביעה מה יהיה רשום על גביה. מצבה היא לוח לא גדול, ועליו אנחנו אמורים לנסות ולתאר את חייו של הנפטר. המצבה היא הזכר האחרון שנותר לנו מהנפטר, וכל מי שיגיע לקברו יוכל ללמוד על דמותו אך ורק ממה שיהיה כתוב על המצבה. מצבות בראשון לציון יעשו הכל כדי שהקבר של הקרוב שלכם יהיה כזה שמכבד את דמותו כלל האפשר.

הקמת מצבה

הובלת המצבה

הצעד השני לאחר הקמת המצבה הוא לקחת אותה אל הקבר ולקבוע אותה שם. ההובלה של מצבה היא דבר מורכב, בעיקר בשל העובדה שישנו מרחק מסוים בין המקום הקרוב ביותר שאליו ניתן להגיע עם רכב לבין מיקום המצבה בפועל. בדרך כלל החברה שדרכה הזמנתם את המצבה היא זו שתבצע את ההובלה של המצבה ותתקין אותה על גבי קברו של יקירכם.

אם יש דברים שחשוב לכם שיעשו בעת הובלת המצבה מומלץ לדבר על כך מראש עם אנשי המקצוע שדואגים לכם. בדרך כלל נהוג שהמצבה אמורה להיות על קברו של הנפטר עד ליום השלושים לפטירתו אך יש בהקשר הזה מנהגים שונים. חברה מקצועית לייצור מצבות בדרך כלל תוכל להיענות לבקשות שלכם בנוגע להתקנת המצבה.

 

על מה חשוב להקפיד

עסקים להקמת מצבות הם עסקים עמוסים ולכן חשוב לפנות אליהם כמה שיותר קרוב למועד הפטירה, על מנת שהם יספיקו להכין את המצבה לזמן שבו אתם עורכים את טקס הגילוי.

 

אצל מי עושים מצבה

כיום ישנם לא מעט בעלי מקצוע שאצלם תוכלו לעשות מצבה, אך לפני שאתם בוחרים אחד כזה יש כמה דברים שחשוב לבדוק. אם אתם מעוניינים בהקמת מצבה לא שגרתית כדי לבדוק אצל בעל המקצוע שהוא אכן יכול לעשות לכם אחת כזו. בנוסף, בדקו שבעל המקצוע עובד במקום שבו נמצא קברו של יקירכם. הדבר האחרון שנותר לכם לעשות הוא לבדוק שהמחיר עומד בתקציב שלכם.

 

לסיכום

הקמת מצבה היא דבר שאנחנו עושים בסיטואציה מורכבת מהצד שלנו, אולם דווקא היא יכולה לעזור לנו להתמודד טוב יותר עם הסתלקותו של אדם שהיה קרוב אלינו. בעת הקמת מצבה עליכם לקחת בחשבון גם שיש להוביל אותה אל הקבר ולהתקין אותה שם, דבר שבדרך כלל נעשה על ידי מי שבונה את המצבה. אל תשכחו לבדוק האם בעל המקצוע יכול לייצר את המצבה שאתם רוצים.

אצל מי עושים מצבה

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
בעלי מקצוע
לוכד חולדות במרכז

אם אתם סובלים מנוכחות של חולדות בסביבה שלכם, אתם צריכים לדעת שיש מי שיכול לעזור לכם. לכידה של חולדות היא אמנם דבר מורכב, אך כיום יש מגוון אמצעים שבעזרתם ניתן

צריך לשנות את המנעול
בעלי מקצוע
איך יודעים אם צריך להחליף מנעול?

מנעולים הם חלק מהותי בחיי היומיום שלנו. הם שומרים על הבתים, המכוניות והעסקים שלנו מאובטחים ומגנים על חפצי הערך שלנו. עם זאת, מנעולים עלולים להתבלות עם הזמן, וחשוב לדעת מתי

מנעולן בירושלים
בעלי מקצוע
כמה עולה להזמין מנעולן בירושלים

מצאתם את עצמכם נעולים מחוץ לבית או למשרד ותהיתם כמה יעלה להזמין מנעולן בירושלים? בחירת המנעולן הנכון היא קריטית לשקט הנפשי ולארנק שלכם , אבל עם כל כך הרבה אפשרויות

במות הרמה
בעלי מקצוע
במות הרמה – מדריך לשוכר המתחיל

אם יצא לכם לחלוף על פני אתר בנייה בזמן האחרון, ודאי נתקלתם בבמת הרמה כזו או אחרת. יחד עם זאת, במות הרמה מזמן אינן נחלתם הבלעדית של העובדים באתרי בנייה,