איך להוביל ציוד כבד ללא בעיות

לכל אדם יוצא להעביר חפצים ממקום למקום. במקרים הקלים מדובר על מעבר ממשרד אחד למשרד הצמוד אליו, ובמקרים המורכבים יותר מדובר על העברת דירה. אבל מה קורה בהעברות שהם בין קלות לבין מורכבות, כשמדובר למשל על העברה של ציוד כבד מממקום למקום? במאמר הבא נדבר על איך להוביל ציוד כבד ללא בעיות.

ציוד כבד

ציוד כבד הוא כל מה שמוגדר ציוד שקשה להעביר אותו באופן עצמאי ממקום למקום. אז איך להוביל ציוד כבד ללא בעיות? ובכן, קיימים מגוון פתרונות לנושא. אם מדובר על ציוד שמשקלו נע בין 1 ל-5 טון, תוכלו להשתמש בפתרון קל וזמין ביותר – מלגזה.

איך להוביל ציוד כבד ללא בעיות

בעוד מוצרים מסויימים במשקלים כבדים מאוד מצריכים שימוש במנוף וכל ההיערכות להובלה נעשית בצורה שונה לגמרי, שימוש במלגזה הוא יעיל ונוח. המלגזה היא למעשה רכב משא שמאפשר שליטה מלאה על זרועות הנשיאה שלו. זרועות הנשיאה מאפשרות פעולה רחבה, החל מהתמקמות מתחת לציוד, הרמתו, והנחתו בקלות על משטח המנשא.

רישיון למלגזה

אז איך להוביל ציוד כבד ללא בעיות? אם החלטתם להשתמש במלגזה, השלב הראשון שתצטרכו לעשות הוא רישיון. קבלת רישיון למלגזה הוא תהליך פשוט יחסית, ומתאפשר לבעלי רישיון מעל גיל 18. ישנם שני מסלולים לקבלת רישיון למלגזה – מסלול שבסופו תקבלו רישיון למלגזה במשקל עד 20 טון, מה שנקרא גם היתר 129, ומסלול שבסופו תקבלו רישיון למלגזה ללא הגבלת משקל, מה שנקרא גם היתר 130. היתר 130 מתאפשר לבעלי רישיון מסוג רכב משא.

איך להוביל ציוד כבד ללא בעיות? קודם כל בטיחות

אחרי שהוצאתם רישיון לנסיעה במלגזה, יש לפעול על פי כמה כללי בטיחות חשובים.

על כל מלגזה קיים שלט קטן המציין מה משקל העומס המקסימלי אותו מותר להניח על המלגזה. כמובן שחריגה מהעומס המקסימלי עלולה להיות לא בטיחותית ובהחלט לגרום לבעיות. בנוסף, גלגלי המלגזה מורכבים באופן קצת שונה מרכב רגיל, והם לא מקבילים באופן מדויק אחד לשני. זאת על מנת לאפשר נסיעה שיש בה אפשרות לתמרן את הרכב במקומות מסויימים, כמו פינות צרות לדוגמה.

דבר נוסף שחשוב מאוד לשים לב אליו הוא מהירות הנסיעה. היות והעמסתם משא על גבי המלגזה, יש להקפיד לנסוע בזהירות ולשים לב במיוחד בפניות, שכן פניה חדה ומהירה מדי עלולה לגרום לציוד לזוז ממקומו, ובמקרים הגרועים ליפול מהמלגזה ולהישבר.

מלגזות למכירה

זקוקים למלגזה?

חברת אמקול היא חברה המתמחה בייבוא ושיווק של מוצרים רבים, וביניהם מלגזות. עם ניסיון של 80 שנה בייבוא של ציוד טכני, אמקול מהווה חלק מקבוצת אלייד – אחת הקבוצות המובילות במשק הישראלי. רוצים להבטיח מוצר איכותי? היכנסו לאתר של אמקול ותהנו ממגוון מוצרים כמו גוררים, עגלות ידניות, מלגזות למכירה ועוד.

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
משאית
הובלות לפי משקל
סוגי משטחי שקילה למשאיות

משאיות הינן כלי התחבורה הנפוץ ביותר לשינוע יבשתי ולמעשה לאחר כלי רכב פרטיים משאית היא כלי הרכב הנפוץ ביותר בישראל. כל עסק אשר מייצר מוצרים צריך לשנע אתן למחסנים ולאחר