איך להוביל ציוד להרחקת יונים

יונים מטרידות אתכם ואתם מעוניינים להיפטר מהן בעצמכם? מהן השיטות הפשוטות להרחקת יונים, איזה ציוד הן דורשות, ומהו הפתרון המקצועי שיכול לפתור לכם את הבעיה?

 

הרחקת יונים

אם יונים רבות מתגודדות במסתור הכביסה שלכם, במרפסת או על אדן החלון, דעו כי אינכם לבד. מטרד היונים מגיע להרבה מאוד בתים, ורבים מתקשים להיפטר מהן. היונים מייצרות לכלוך ולשלשת, גורמות לריח רע ורעש, וגם מעבירות איתן מחלות מסוכנות, ולכן חשוב מאוד להיפטר מהן בהקדם האפשרי.

 

השיטות הביתיות

בשיטות הביתיות ישנו שימוש בחפצים פשוטים יחסית, אותם תוכלו למצוא בחנויות שונות, כמו חנויות למוצרי גינה. הצבת עורב מפלסטיק בגודל בינוני עשוי לעזור להרחקת היונים, אם כי אל תתפלאו שמהר מאוד היונים יבינו שלא אורבת להן כל סכנה ויחזרו להתקרב לשטח שלכם. ישנן עוד שיטות שסיכויי ההצלחה שלהם מוטלים בספק, כמו תליית דיסקים מנצנצים או קשירת שקיות פלסטיק למעקה, מתוך מחשבה שכל דבר שיוצר תנועתיות ימנע מהיונים להתקרב. תוכלו לנסות את השיטות הביתיות בתור התחלה, מה גם שאין הדבר דורש מכם הובלה או קניית ציוד מסובך.

 

דוקרנים/ קפיצים

היונים מחפשות מקום לעצור בו, מקום בו הן יכולות לקנן. מכאן נולד הרעיון של שימוש בדוקרנים או קפיצים. בשתי השיטות, המטרה היא להפוך את מקום העצירה של היונים למקום שלא יהיה להן נוח לשבת עליו. השימוש בדוקרנים אינו פוגע בהן, אלא כלל לא מאפשר להן להיעצר באותו מקום. שימוש בקפיצים לעומת זאת, יאפשר ליונים להיעמד עליו, אך לא יספק להן את הנוחות אותה הן מחפשות. החיסרון של השיטות הללו הוא שלא תוכלו להניח את הדוקרנים או הקפיצים בכל מקום בבית, והם מהווים מפגע אסתטי קל. את הדוקרנים או הקפיצים תוכלו למצוא בחנויות שונות, אך קחו בחשבון כי תצטרכו להתארגן על דרך להעביר את הציוד בצורה בטוחה.

 

רשת ניילון

השיטה המקצועית, והיעילה ביותר, הינה הרחקת יונים באמצעות רשת ניילון שקופה וחזקה. את הרשת ניתן לפרוס כך שתגן על החלונות שלכם או על מסתור הכביסה שלכם, וכמעט מבלי שתשימו לב אליה, היא תמנע את כניסתן של היונים וגם של ציפורים אחרות. תוכלו למצוא סוגים שונים של רשתות בחנויות ולהתקין בעצמכם, אך דעו כי גם בשביל הבטיחות שלכם וגם בשביל תוצאות טובות, עליכם להזמין בעל מקצוע שיתקין לכם את הרשת האיכותית יותר בצורה המקצועית ביותר.

 

לסיכום

אם אתם סובלים מיונים המקננות לכם בפתחים של הבית, מומלץ שתיפטרו מהן בהקדם האפשרי. יונים מהוות סכנה בריאותית, מלבד שאר הנזקים שהן גורמות. ישנן שיטות רבות להרחקת יונים, הפשוטות שבהן גם פחות מוצלחות. תוכלו להציב דוקרנים או קפיצים במקומות בהם ניתן למקם את הציוד בצורה ראויה, אך אם זהו אינו פתרון יעיל בעבורכם, תוכלו להזמין בעל מקצוע שיתקין לכם רשת להרחקת היונים, ולא תצטרכו להתעסק עם קנייה והובלה של הציוד כלל.

 

יונה לבנה

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
בעלי מקצוע
לוכד חולדות במרכז

אם אתם סובלים מנוכחות של חולדות בסביבה שלכם, אתם צריכים לדעת שיש מי שיכול לעזור לכם. לכידה של חולדות היא אמנם דבר מורכב, אך כיום יש מגוון אמצעים שבעזרתם ניתן

איך להוביל מצבה בצורה מכובדת ומקצועית
בעלי מקצוע
איך להוביל מצבה בצורה מכובדת ומקצועית

פטירה של אדם קרוב היא אחד הדברים הכי קשים שאפשר לחוות. מה שיכול לעזור לכם להתמודד עם הקושי והסבל הרב שאתם חווים בתקופה שלאחר פטירתו זה עיסוק בדמותו ובהנצחת זכרו

צריך לשנות את המנעול
בעלי מקצוע
איך יודעים אם צריך להחליף מנעול?

מנעולים הם חלק מהותי בחיי היומיום שלנו. הם שומרים על הבתים, המכוניות והעסקים שלנו מאובטחים ומגנים על חפצי הערך שלנו. עם זאת, מנעולים עלולים להתבלות עם הזמן, וחשוב לדעת מתי

מנעולן בירושלים
בעלי מקצוע
כמה עולה להזמין מנעולן בירושלים

מצאתם את עצמכם נעולים מחוץ לבית או למשרד ותהיתם כמה יעלה להזמין מנעולן בירושלים? בחירת המנעולן הנכון היא קריטית לשקט הנפשי ולארנק שלכם , אבל עם כל כך הרבה אפשרויות