איך לנעול ארגזים?

הדירה הישנה כבר קטנה עליכם, והחלטתם לבצע סוף סוף הגירה למקום מגורים חדש? איחולינו ליישוב טוב. רגע לפני שאתם נועצים את המפתח הנוצץ בחור הדלת, חשבתם על צורת ההובלה של החפצים שלכם? חשוב מאוד לדאוג לצורת הובלה בטוחה במיוחד, שתגרום לכל המטלטלים שלכם להגיע בבטחה ליעדם, מבלי לאבד את דרכם, או להיות קורבנות למעשי קונדס או עושק. כיצד מוודאים שאכן ההובלות מתבצעת על הצד היותר טוב? קראו על פתרון הנעילה המושלם לארגזים – הכל על אריזה מאובטחת. 

 

למה תיבות האוצר מהאגדות, נעולות ב-7 מנעולים?

כמעט בכל אגדה שגדלנו עליה, הייתה איזו תיבת אוצר נעולה היטב. הנעילה שמרה על תכולת התיבה מפני עיניהם הרעות של השודדים. אתם יודעים מה?! החפצים שלכם אינם פחותים בערכם, משרשראות אזמרגד של איזו מלכה בדיונית, הם חשובים, ורבי ערך כספי וסנטימנטלי. איך ניתן להוביל אותם בצורה הטובה ביותר אל דירתכם החדשה?

 

ארגזים נעולים – כך מעבירים היום דירות וסחורות

כאשר אתם מדמיינים ארגזי הובלה, בוודאי מצטיירים לכם ארגזי קרטון עבים. אלו בהחלט יעילים מאוד עבור הובלה ביתית של חפצים שונים, ועבור הובלה תעשייתית של סחורות. אולם במידה ונדרשת אריזה מאסיבית עוד יותר, וכן יש לאבטח את הסחורה, מתגייסים לעזרה, ארגזי עץ עם מנגנון נעילה.

 

איך לנעול ארגזים?

ניתן לנעול ארגזים באמצעות מנעול חיצוני, או באמצעות מנגנון נעילה מובנה בגוף הארגז. ארגזים אלו מעולים לאריזת סחורה בעלת ערך גבוה, חפצים שבירים, מכלים בעלי תכולה מסוכנת ועוד.

 

מה מחיר הובלה בארגזים עם אופציית נעילה?

המסה והמשקל של ארגזי העץ, גבוהים בהרבה מארגזי הקרטון, צורת השינוע שלהם מורכבת יותר, מה שמייקר משמעותית את מחיר ההובלה. מה גם שארגון הארגזים וסידורם בתוך משאית ההובלה אינו גמיש כמו בסידור ארגזים מקרטון. לכן, שימוש בצורת אריזה זו מומלץ להובלות ייעודיות בהן נושא הבטיחות הינו משמעותי.

 

כשהארגז מחליט להפנות לנו גב

מנגנונים של נעילה הם מנגנונים רגישים בדרך כלל, ועלולים להפנות לנו עורף בדיוק ברגע הדרמטי בו אנו רוצים לפנות את התכולה. המפתח נתקע והלשונית מסרבת להשתחרר? המפתח נשבר בתוך חור המנעול? אי אפשר לסובב את המפתח על צירו? אל דאגה, הארגז שלכם לא הולך להיקבר קבורת עולמים כשהוא מחזיק בתוכו את הלפטופ האישי שלכם. זה הזמן לקרוא למנעולן מומחה שיציל את המצב ויפרוץ את המנעול לטובת כל הצדדים. ברחבי הארץ פזורים אנשי מקצוע רבים לשרותכם: מנעולנים בבאר שבע, בצפת וביריחו, ירתמו לעזור לכם לפתוח את הארגז בצורה אלגנטית ומהירה.

 

מנעולן מקצועי זה א' ב' בפריצת מנעולים

ארגזים ננעלים הם מוצר רב שימושי, מנעולן מקצועי ידע לפרוץ אותם, לרוב מבלי לגרום להם נזק, כך שתהיו פטורים מתשלום נוסף למובילי הציוד שלכם.

פורץ מנעולים

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
אירוח בביתך
כללי
5 טיפים לאירוח מושלם בבית שלכם

אירוח בבית יכול להיות תענוג ומאידך יכול להיות גם כאב ראש לא קטן. להזמין אורחים אליכם הביתה זה מעיד על רוחב לב ונדיבות ונותן תחושה של משפחתיות. אירועים, מקטנים עד

איך להוביל ריהוט גן לבית החדש בבטחה
כללי
איך להוביל ריהוט גן לבית החדש בבטחה

בשעה טובה נכנסתם לבית החדש, ולפתע שמתם לב שיש לכם שטח פתוח לא מנוצל. השטח הזה בקלות יכול להפוך לחלק בלתי נפרד מהבית שלכם, אך אחד התנאים לכך שזה יקרה