איך ניתן ללכוד מכרסמים

תארו לכם סיטואציה בה אתם קמים בלילה לשתות מים ולפתע רץ עכבר מהמטבח לשטח אחר בבית. זה אינו חלום אלא מציאות שיש להיפטר ממנה. כך גם לגבי חולדות או חפרפרות בגינה. המאמר יפרט כיצד ניתן ללכוד מכרסמים.

 

לכידת עכברים

העכברים הם מכרסמים הנושאים מחלות ומזיקים לריהוט ולחפצים בבית. על מנת להיפטר מהם יש להרעילם למוות או ללכוד אותם ולשחרר אותם רחוק מהבית. בנוסף, העכבר אינו חי לבד בבית שלכם. ייתכן ויש לו בת זוג או עכברונים קטנים והם חיים מחוץ לבית. התפקיד שלו הוא להיכנס לבית שלכם ולדאוג למזון עבור משפחתו. לכן, במידה וגיליתם עכבר בבית אל תהססו והזמינו הדברה מקצועית. למידע נוסף בקרו באתר
www.avi-hadbarot.com

 

איך לוכדים עכברים?

על מנת ללכוד עכבר בבית ניתן להשתמש במלכודות עם פיתיונות רעילים. ישנן מלכודות ביתיות שניתן לרכוש וללכוד באמצעותן את העכבר. מדובר על פיתיונות שאינם מזיקים לבני האדם, כמו גבינה שהעכבר אוהב מאוד ומזונות אחרים, אך לא תמיד המלכודות הביתיות יעילות כיוון שצריך לדעת היכן להציב אותן ובאיזה סוג פיתיון להשתמש.

המדביר המקצועי מתוקף לימודיו וההתנסות שלו ידע בדיוק מה אתם צריכים, באילו חומרים להשתמש ולאחר לכידת העכבר הוא ישחרר אותו בטבע. החומרים בהם המדביר משתמש מוסתרים על מנת שהסביבה האנושית לא תיחשף אליהם.

 

איך זה עובד?

המדביר המקצועי יניח תיבות האכלה וימלא אותן בחומרים רעילים מסוג אנטיקואגולנטי שיגרמו למותו של העכבר. הוא יפזר את תיבות ההאכלה באזור המועד לפורענות ויצמיד אותן לקירות עם מדבקת אזהרה. כאופציה שניה, המדביר יניח מלכודות שאינן הורגות את העכבר ולאחר לכידתו ישחרר אותו בטבע.

 

הדברת חולדות

בדומה ללכידת עכברים המדביר יניח תיבות האכלה עם פיתיונות מורעלים שיהרגו את החולדה. גם במקרה זה המלכודות יישאו מדבקות אזהרה לבני האדם ויוסתרו במקומות בטוחים באזור חצר הבית או מסביב למבנה. החולדות לא נתפסות ביום אחד ולכן יש להמתין בסבלנות עד לכידתן כאשר הן יוצאות ממחילותיהן בלילה.

את החולדות רצוי לא לשחרר בטבע מכיוון שהן גורמות נזק גדול לבני האדם ולרכושם. הן מעבירות מזהמים וגורמות לבני האדם להידבק במחלת הדבר. 

 

איך לוכדים חולדות?

ניתן ללכוד חולדות במלכודות שמזיקות להן אך לא הורגות אותן, ניתן ללכוד אותן בכלוב ולשחרר אותן בטבע – אך זה לא רצוי, או להשתמש במלכודת קפיץ שהורגת מייד את החולדה כשהיא נתפסת. אלו שיטות המתאימות ללכידת חולדות בבתים פרטיים. כשרוצים ללכוד חולדות בבניין מגורים  יש להכניס לתיבות ההאכלה רעלים ולפזר אותן בפתחי הביוב.

לסיכום, לכידת מכרסמים היא עסק של מקצוענים בלבד תחת חסות המשרד לאיכות הסביבה ורישיון הדברה. בנוסף, כשמדובר בבניין מגורים ומוצאים לאחר לכידת החולדות פגרים, חברת ההדברה תוכל גם לפנות עבורכם את הפגרים.

ללכוד מכרסמים

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
אירוח בביתך
כללי
5 טיפים לאירוח מושלם בבית שלכם

אירוח בבית יכול להיות תענוג ומאידך יכול להיות גם כאב ראש לא קטן. להזמין אורחים אליכם הביתה זה מעיד על רוחב לב ונדיבות ונותן תחושה של משפחתיות. אירועים, מקטנים עד

איך להוביל ריהוט גן לבית החדש בבטחה
כללי
איך להוביל ריהוט גן לבית החדש בבטחה

בשעה טובה נכנסתם לבית החדש, ולפתע שמתם לב שיש לכם שטח פתוח לא מנוצל. השטח הזה בקלות יכול להפוך לחלק בלתי נפרד מהבית שלכם, אך אחד התנאים לכך שזה יקרה