איך עושים הובלה ומעבר של בית עם הרבה ילדים

מעבר דירה הוא אף פעם לא פרוצדורה פשוטה. תוסיפו לזה הרבה ילדים ומרחק גדול ותקבלו סיוט אמיתי. אז איך אפשר להפוך את המעבר לדירה ואת היום ההובלה ליום נעים וקל יותר? מה חשוב לדעת במעבר דירה עם הרבה ילדים? מהו הסדר הנכון?

 

מעבר דירה – פרופורציות זה הסוד!

חשוב לנו לציין לפני הכל: מעברי דירה לא מגדירים את מי שאתם כמשפחה, כהורים או את הילדים. זה מצב קיצון של לחץ, התרגשות, חוסר נוחות, חוסר סדר, הרגשה שאתם הולכים לאיבוד, שעמום ו- נראה לנו שהבנתם. קחו את היום הזה בפרופורציות שמתאימות לו! כשהיום הזה יעבור יעברו גם כל הכעס, הריבים והחששות שהוא הביא עימו.

 

תנו לילדים אחריות, כולם לוקחים חלק בהכנות לקראת המעבר

הנה הזדמנות מעולה להעצים את הילדים שלכם, להעסיק אותם, לגרום להם להרגיש מועילים וחשובים. תשווקו להם את מעבר הדירה כמעין הרפתקה! כי זה מה שזה. עוברים למקום חדש, לבית חדש וזה באמת מרגש. תנו להם הרגשה שאתם יכולים לסמוך עליהם!
במקרה של הרבה ילדים ומעבר דירה רחוק אנחנו ממליצים על הסעה ל16- אנשים שיכולה להכיל גם מספר גבוה של ילדים וגם את ההורים עצמם.

 

נחלק תחומי אחריות וננסח ביחד את המשימות

ילדים קטנים יכולים לארוז את הצעצועים שלהם. אין שום סיבה שהם לא יצליחו לעשות את זה. בני נוער יכולים לארוז את כל החדר שלהם בעצמם. גם בפריקה יהיה להם יותר נוח והם ידעו מה הסדר ובאיזה ארגז הם שמו כל דבר. אבל שימו לב, שהכל יהיה מסודר! חלקו טושים ותבקשו מהם לכתוב על הארגזים לפי נושאים. עזרו להם לסגור את הארגזים ותסבירו להם מה כדאי לארוז עם מה ובאיזה אופן.

 

לפני האריזות: מיון, סדר וארגון

עוד דבר שאנחנו ממליצים עליו, אפילו עוד לפני שאתם מתחילים לארוז או להתקשר למובילים, הוא לערוך סדר קצר בבית. כל הדברים שאתם לא צריכים, ששמרתם כי אולי תצטרכו, דברים וחפצים שאתם לא בטוחים לגביהם:

הגיע הזמן להחליט – הם עוברים איתכם דירה או נתרמים\ נזרקים\ מובאים במתנה לאנשים אחרים.

זה יחסוך ממכם כל כך הרבה מאמץ ומקום מיותרים. זרקו או תרמו דברים מהארון, מהמטבח או מהמחסן ותראו איך הרבה יותר נעים וקליל לכם להתחיל לארוז.

 

טיפים לאריזה נכונה

  1. חפצים כבדים בארגזים קטנים, חפצים קלים בארגזים גדולים.
  2. לא לוותר על רישום מסודר של תכולת הארגז על גבי הארגז עצמו.
  3. פירוק ארונות ועטיפה של חפצים שבירים יכולה להיעשות על ידי חברת ההובלה – שווה לבדוק!
  4. השאירו חלק מהחפצים לשימוש במהלך יום המעבר. כל משפחה צריכה חפצים אחרים אבל זה באמת מציל חיים ומקל אז אל תוותרו על זה.

 

לסיכום יום הובלות ואריזה נכונה

כמו שכתבנו לא פעם במאמר, יום מעבר הוא בהחלט יום קשה ולא פשוט. נסו להפוך אותו לחוויה מעצימה לכל המשפחה. לכולם יש איפה לקחת חלק, לעזור ולהועיל ליום הזה. אל תיקחו על עצמכם את כל הלחץ והעבודה לבד.

חברת הובלות

 

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
בעלי מקצוע
לוכד חולדות במרכז

אם אתם סובלים מנוכחות של חולדות בסביבה שלכם, אתם צריכים לדעת שיש מי שיכול לעזור לכם. לכידה של חולדות היא אמנם דבר מורכב, אך כיום יש מגוון אמצעים שבעזרתם ניתן

איך להוביל מצבה בצורה מכובדת ומקצועית
בעלי מקצוע
איך להוביל מצבה בצורה מכובדת ומקצועית

פטירה של אדם קרוב היא אחד הדברים הכי קשים שאפשר לחוות. מה שיכול לעזור לכם להתמודד עם הקושי והסבל הרב שאתם חווים בתקופה שלאחר פטירתו זה עיסוק בדמותו ובהנצחת זכרו

צריך לשנות את המנעול
בעלי מקצוע
איך יודעים אם צריך להחליף מנעול?

מנעולים הם חלק מהותי בחיי היומיום שלנו. הם שומרים על הבתים, המכוניות והעסקים שלנו מאובטחים ומגנים על חפצי הערך שלנו. עם זאת, מנעולים עלולים להתבלות עם הזמן, וחשוב לדעת מתי

מנעולן בירושלים
בעלי מקצוע
כמה עולה להזמין מנעולן בירושלים

מצאתם את עצמכם נעולים מחוץ לבית או למשרד ותהיתם כמה יעלה להזמין מנעולן בירושלים? בחירת המנעולן הנכון היא קריטית לשקט הנפשי ולארנק שלכם , אבל עם כל כך הרבה אפשרויות