אילו דברים צריך להוביל לחדר נקי?

חדר נקי הוא חדר שעונה לדרישות ניקיון של חללים סטריליים, כגון – חדר בבית חולים, במרפאה, במעבדה וכיוצא בזה.

ישנן רמות ניקיון שיש לעמוד בהן כשמקימים חדר נקי.

הסיבות לכך משתנות לפי המטרה של החדר, למשל בבית חולים חשוב שהחדר יהיה נקי כדי לשמור על הבריאות.

מקימים חדר נקי וצריכים הובלה של דברים? מתלבטים מה אתם יכולים לקחת לבד ומה לא? הכתבה הבאה תסקור לכם את הכל.

 

רהיטים שדורשים הובלה לחדר נקי

  1. שולחן שקילה מפרופילים מאלומיניום ושיש. זהו שולחן יחסית כבד לכן עדיף להזמין עבורו הובלה. כמו כן, ניתן להזמין אותו בגדלים יחסית גדולים ובמקרה זה חייב הובלה.
  2. ריהוט לאחסון בחדרים נקיים – ארונות עם מגירות, ארונות מפורמייקה ועוד. ציוד זה דורש בדרך כלל הרכב במקום ועדיף להביא אותו באמצעות חברת הובלות.
  3. שולחנות עבדוה מאלומיניום וחומר שנקרא hpl – אלו שולחנות שבאים בגודל משתנה, אם הזמנתם שולחן די גדול עדיף להביא אותו בהובלה.

 

מוצרים ייחודיים שחייב להוביל לחדר נקי

מנדף ביולוגי מטרתו לשמור על האוויר נקי מחיידקים וזיהומים. המכשיר יקר וגדול וחייבים להביא אותו בהובלה מסודרת. ניסיון להביא אותו בעצמיכם עלול להרוס אותו. בנוסף, מנדף כימי גם מגן מסכנות באוויר, אך בעיקר מכימיקלים, גם אותו כדאי להביא בהובלה. מוצר נוסף שחשוב להוביל הוא יחידה למינארית – מוצר זה דואג לסטריליות ברמה של iso 5 , רמה שכיחה במעבדות רפואה, בתי חולים ועוד. כל המוצרים המתוארים בפסקה זו הם יקרים וחשובים לכל חדר, אל תתפתו להוביל אותם בעצמיכם כיוון שחשוב שהם יגיעו בשלמותם.

 

יחידת סינון מדגם ffu – לא מחייבת הובלה

יחידת סינון זו הכרחית בחדרים נקיים אך היא די קטנה ולא חייבים להזמין שירותי הובלה לשם הבאתה. יחד עם זאת, מומלץ להקפיד לשמור עליה היטב. חשוב לציין שאם כבר הזמנתם שירותי הובלה, עדיף שיביאו גם את יחידת הסינון. בנוסף, גם מסננים אבסולוטיים לא מחייבים הובלה כיוון שהם לא עשויים מחומר עדין והם לא גדולים.

 

דלתות מעבדה

דלתות מעבדה הן אטומות יותר ובדרך כלל מצורף אליהן חלון. אלו דלתות עשויות מפאנל hpl והן יחסית כבדות. כמובן שעדיף להביא אותן בהובלה כדי לשמור על חלון הזכוכית ולמנוע מהן להיפגע. הדלת משמשת לשמירה על הסטריליות בחדרים נקיים וכדאי שהיא תגיע בשלמותה.

 

סיכום

חשוב להוביל את המוצרים של החדר הנקי בצורה בטוחה וטובה על מנת שיגיעו בשלמות למקום הנכון. עלות ההובלה היא לא גדולה והיא שווה את הסיכון של ההרס של המוצר. רוב המוצרים מחייבים הובלה תמיד, כגון – דלתות, מנדפים וכו'. לעומתם, ניתן להימנע מהובלה כשמדובר ביחידות סינון די קטנות. מחפשים מוצרים איכותיים לחדרים נקיים? מחפשים חברה שתעזור לכם לתכנן או לבנות חדר נקי? היכנסו לאתר.

 

חברת הובלות

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
בעלי מקצוע
לוכד חולדות במרכז

אם אתם סובלים מנוכחות של חולדות בסביבה שלכם, אתם צריכים לדעת שיש מי שיכול לעזור לכם. לכידה של חולדות היא אמנם דבר מורכב, אך כיום יש מגוון אמצעים שבעזרתם ניתן

איך להוביל מצבה בצורה מכובדת ומקצועית
בעלי מקצוע
איך להוביל מצבה בצורה מכובדת ומקצועית

פטירה של אדם קרוב היא אחד הדברים הכי קשים שאפשר לחוות. מה שיכול לעזור לכם להתמודד עם הקושי והסבל הרב שאתם חווים בתקופה שלאחר פטירתו זה עיסוק בדמותו ובהנצחת זכרו

צריך לשנות את המנעול
בעלי מקצוע
איך יודעים אם צריך להחליף מנעול?

מנעולים הם חלק מהותי בחיי היומיום שלנו. הם שומרים על הבתים, המכוניות והעסקים שלנו מאובטחים ומגנים על חפצי הערך שלנו. עם זאת, מנעולים עלולים להתבלות עם הזמן, וחשוב לדעת מתי

מנעולן בירושלים
בעלי מקצוע
כמה עולה להזמין מנעולן בירושלים

מצאתם את עצמכם נעולים מחוץ לבית או למשרד ותהיתם כמה יעלה להזמין מנעולן בירושלים? בחירת המנעולן הנכון היא קריטית לשקט הנפשי ולארנק שלכם , אבל עם כל כך הרבה אפשרויות