איתור נזילות – לרוב, עסק לא פשוט

בעיית הנזילות וחומרתה

"ביתו של האדם הוא מבצרו", כך נטבע בקרבנו הביטוי. אכן, הבית הפרטי הוא מקום בו נירגע בסוף יום עבודה ארוך, נסתתר בו מפגעי מזג האוויר או בעתות סכנה ומצוקה, ונשתדל תמיד שהוא יהווה עבורנו את הפינה המשפחתית החמימה והנעימה, בה נוכל להיזכר בערגה בעודנו בדרכים או במדינה אחרת.

אך, על מנת לשמור על הבית ככזה, אנחנו צריכים לטפל ולדואג לו. אחת הבעיות הגדולות ביותר בהם נתקלים בעלי בתים, היא בעיית הנזילות מהגג. בדרך כלל, לאחר תקופה גשומה, נוצרים פגמים וסדקים במערכת הבידוד והאיטום של הגג, וכתוצאה מכך חודרים אט אט מים לקירות ותקרת הבית ומשאירים כתמים לחים בעלי חזות לא נעימה.

על מנת לפתור את בעיית הנזילות בזמן, יש להזמין עוד קודם לעונת החורף, בעל מקצוע שיבצע הליך של איתור הנזילות וטיפול בהן, על מנת שנוכל להעביר את התקופות החורפיות בצורה הטובה והנעימה ביותר, עם ספר וספל תה ביד, ולא בריצה אחר שירותי תיקונים ואינסטלציה.

ננסה לפרט בפניכם אודות תהליך מורכב זה, של איתור הנזילות, ועל ידי כך תבינו מדוע יש להזמין את הגורמים המקצועיים ביותר לטיפול בבעיה.

 

הליך איתור הנזילות

סריקה ראשונית

בשלב הראשון, איש המקצוע, יעלה לגג הבית, במידה והעלייה מתאפשרת מבחינה בטיחותית, ויבצע סריקה של גג הבית בעיניים בלתי מזוינות. הוא יסמן לעצמו את המקומות החשודים לנזילה, ולאחר מכן יעבור לשלב הבא, השימוש במכשור.

 

סריקה במצלמה טרמית

בעבר, על מנת להגיע למקומות החשודים בנזילות, היה צורך בהרס ובנייה מחודשת של גג הבית, על מנת להגיע למקומות החשודים ולבצע תיקון מלא של אזור הנזילה.

כיום, אנשי המקצוע משתמשים במצלמה טרמית. מצלמה זו, מיועדת לזהות חתימות חום שנות. כך, איש המקצוע סורק באיטיות את הגג, ועל ידי שינוי כתמי הצבע על מסך המצלמה, הוא מזהה את המקומות המדויקים להיווצרות נזילה, וימליץ לכם על התיקון המתאים.

 

הצפת הגג

במקרים מסוימים, בהם הבעיה קשה לגילוי, איש המקצוע יציף את הגג בצורה מבוקרת, ועל ידי טכניקות שונות יגלה את מוקדי הנזילה.

 

ביצוע האיטום

לאחר ביצוע הליך איתור הנזילות. יבצע איש המקצוע הליך מורכב של איטום מחודש לגג הבית. הליך האיטום מתבצע בשתי צורות מרכזיות. הראשונה, היא איטום ממוקד. כלומר, איטום רק לחלק מהגג במידה ומידת הנזק שנגרמה לגג הינה מועטה יחסית. צורת איטום שניה, היא איטום מלא ומחודש של הגג.

האיטום מתבצע על ידי חומר הנקרא יריעות ביטומניות,  או לחלופין על ידי חומרים אקריליים. חשוב לציין כי גם שלב האיטום הוא מורכב ומסובך, ודורש הבנה מעמיקה בצורת הבנייה של הגג ובהתאמת טכניקת האיטום האופטימלית לגג.

לקריאה, העמקה ולהרחבה נוספת, כנסו לקישור: https://www.k-h-azrad.co.il.

איתור נזילות

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
בעלי מקצוע
לוכד חולדות במרכז

אם אתם סובלים מנוכחות של חולדות בסביבה שלכם, אתם צריכים לדעת שיש מי שיכול לעזור לכם. לכידה של חולדות היא אמנם דבר מורכב, אך כיום יש מגוון אמצעים שבעזרתם ניתן

איך להוביל מצבה בצורה מכובדת ומקצועית
בעלי מקצוע
איך להוביל מצבה בצורה מכובדת ומקצועית

פטירה של אדם קרוב היא אחד הדברים הכי קשים שאפשר לחוות. מה שיכול לעזור לכם להתמודד עם הקושי והסבל הרב שאתם חווים בתקופה שלאחר פטירתו זה עיסוק בדמותו ובהנצחת זכרו

צריך לשנות את המנעול
בעלי מקצוע
איך יודעים אם צריך להחליף מנעול?

מנעולים הם חלק מהותי בחיי היומיום שלנו. הם שומרים על הבתים, המכוניות והעסקים שלנו מאובטחים ומגנים על חפצי הערך שלנו. עם זאת, מנעולים עלולים להתבלות עם הזמן, וחשוב לדעת מתי

מנעולן בירושלים
בעלי מקצוע
כמה עולה להזמין מנעולן בירושלים

מצאתם את עצמכם נעולים מחוץ לבית או למשרד ותהיתם כמה יעלה להזמין מנעולן בירושלים? בחירת המנעולן הנכון היא קריטית לשקט הנפשי ולארנק שלכם , אבל עם כל כך הרבה אפשרויות