אתם קבעתם – אלו הידיות המבוקשות ביותר

על פי סקר שערכנו החלטנו להביא לכם במאמר הבא פירוט של הידיות הנמכרות ביותר בשנה החולפת ולהסביר מה מיוחד בהם, מה היתרונות שלהם ולמי הם מתאימות. רוב הידיות המבוקשות הם בזכות העיצוב הנוח והקלאסי שלהם.

 

ידיות למטבח כפרי

הטרנד של מטבחים כפריים מאוד חזק היום וממילא יש ביקוש גבוה לידיות מתאימות. יש לנו מבחר דגמים וצבעים של ידיות למטבח כפרי. מדובר בידיות איכותיות בעלות עיצוב מחוטב ואם זה פרקטיות ונוחות לשימוש ולניקוי.

 

ידיות לארונות מטבח לפי מידות

אפשר לומר שהידיות הללו הן הלהיט של השנה. אין זה פלא, האפשרות של להתאים את אורך הידיות לאורך הארונות העלה את הפופלריות של הידיות הללו. מדובר בידיות המעוצבות בצורה קלאסית ביותר שמה שמיוחד בהם הוא האפשרות למידות שונות. בצורה כזו אפשר להתאים את הידיות לכל הארונות גם אם זה ברוחב שונה.

 

ידיות קונכיה

ידיות קונכיה מעוצבות בצורה של חצי עיגול חלול מלמטה. הידיות הללו נוחות לשימוש ומה שהכי מוצלח בהם שלילדים קטנים קשה להבין את אופן השימוש בהם. מוצלח להשתמש בידיות הללו לארונות נמוכים שרוצים למנוע גישה של פעוטות אליהם. הידיות הללו מגיעות בעיצוב אחיד וב 4 צבעים. נחושת, לבן, אפור ומטלי.

 

ידיות למקרר אינטגרלי

לאחרונה נפוץ השימוש בידיות למקרר. ידית למקרר מונעת מראש תופעה של טביעות אצבעות ושיירי מאכלים על דלת המקרר. כי הידית סופגת את הלכלוך. הידית מעוצב לאורך בצבעים אפור ובז' ומגיעה באורכים ובעוביים שונים. ניתן להתקין את הידית בקלות על דלת המקרר.

 

ידיות כפתור לריהוט

ידיות שזכו לפופלריות בשנה החולפת הם ידיות כפתור. מדובר בידיות הפשוטות והקלאסיות שמתאימות לכל סוגי הריהוט. חלק מהידיות עגולות וחלקן מרובעות. הידיות מגיעות בעיקר בגוונים מטאליים שונים.

 

ידיות למטבח מודרני

הידיות הנמכרות ביותר למטבחים המודרנים הם ידות בצבע מטאלי בהיר, ארוכות ומרובעות. כאשר הצדדים רחבים יותר והקשת מלמעלה צרה יותר. הידית מעוצבות עם זויות ללא עיקולים כלל.

 

ידיות פורצלן

ידיות מעוצבות ויפות במיוחד. מתאימות לחדרי שינה וחדרי אורחים. הידיות מתאימות לארונות חלקים בצבעים בהירים והם אלו שנותנים את הדוגמא והטאצ' לריהוט. כמובן שהידיות הללו מתאימות לחובבי הסגנון הכפרי וגם לעיצוב אריסטוקרטי. הידיות הם בצבע נחושת בעלות מראה מגולף כאשר באמצע יש קטע עשוי מפורצלן ועליו עיטורי פרחים עדינים. ידית יפהפה שתוסיף צבע וחן לכל רהיט שתבחרו.

 

ידיות לחדרי ילדים

ידיות איכותיות עשויות עץ לחדרי ילדים ועליהם הדפסים של חיות. הידיות מגיעות בצבעים סגול וכתום פסטליים. מה שמוצלח בידיות הללו שהם מגיעות גם בצורה של ידית מאורכת ווסט אליה יש ידית כפתור בעלת אותה דוגמא.אין ספק שהילדים שלכם יאהבו את הידות האלה.

 

לסיכום

הבאנו לכם את הידיות הפופלריות ביותר כיום בשוק. המשותף לכל הידיות הללו הוא האיכות הבלתי מתפשר אליהם כן בחומרים ובעיצוב הנוח והפרקטי.

ידית

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
בעלי מקצוע
לוכד חולדות במרכז

אם אתם סובלים מנוכחות של חולדות בסביבה שלכם, אתם צריכים לדעת שיש מי שיכול לעזור לכם. לכידה של חולדות היא אמנם דבר מורכב, אך כיום יש מגוון אמצעים שבעזרתם ניתן

איך להוביל מצבה בצורה מכובדת ומקצועית
בעלי מקצוע
איך להוביל מצבה בצורה מכובדת ומקצועית

פטירה של אדם קרוב היא אחד הדברים הכי קשים שאפשר לחוות. מה שיכול לעזור לכם להתמודד עם הקושי והסבל הרב שאתם חווים בתקופה שלאחר פטירתו זה עיסוק בדמותו ובהנצחת זכרו

צריך לשנות את המנעול
בעלי מקצוע
איך יודעים אם צריך להחליף מנעול?

מנעולים הם חלק מהותי בחיי היומיום שלנו. הם שומרים על הבתים, המכוניות והעסקים שלנו מאובטחים ומגנים על חפצי הערך שלנו. עם זאת, מנעולים עלולים להתבלות עם הזמן, וחשוב לדעת מתי

מנעולן בירושלים
בעלי מקצוע
כמה עולה להזמין מנעולן בירושלים

מצאתם את עצמכם נעולים מחוץ לבית או למשרד ותהיתם כמה יעלה להזמין מנעולן בירושלים? בחירת המנעולן הנכון היא קריטית לשקט הנפשי ולארנק שלכם , אבל עם כל כך הרבה אפשרויות