5 פריטים שישדרגו את המרפסת שלכם ברגע!

מרפסת שלנו, בייחוד אם היא צופה לחזית, מהווה סוג של חלון ראווה שלנו כלפי חוץ ואם נעזוב את החלק התדמיתי הרי שהיא יכולה להוות בקלות מקום התרגעות אידיאלי – זאת אם נדע לעצב אותה כמו שצריך. למעשה, כמו בתחומים רבים בעולם העיצוב, לפריטים הקטנים יש משמעות גדולה.

לא נגזים אם נתאר אותם כיוצרי אווירה או כמשפיענים על סגנון החוויה במרפסת הבית. להלן מספר פריטים נבחרים שישדרגו לכם את המרפסת פלאים. סיור בעולם האקססוריז למרפסת.

 

לא יותר מדי, לא פחות מדי

שימוש בפריטי עיצוב דקורטיבי חייב להיעשות בדיוק רב ובזהירות, שכן, הם חייבים להיות נוכחים שם, במרפסת, ומנגד, העמסת יתר תגרום להרס כל הלוק. לכן, חשוב מאוד לבחון את תנאי השטח ולרכוש רק פריטים התכתבים באופן מדויק עם סגנון העיצוב של הבית וגם בהם לעשות שימוש מינורי, נקרא לזה 'נגיעה' אומנותית, על מנת שלא להכביד על החלל בעומס יתר של דקורציה. להלן רשימת אקססוריז מומלצים למרפסת:

עיצוב מרפסת

  • תאורת לד עמידה במים מבוססת אנרגיה סולארית

תאורת לד במפרסת עשויה להיות ההבדל בין מרפסת מזמינה למנוחה ושיחות אל תוך הלילה לבין מרפסת נטושה. באמצעות רכישת תאורת לד העמידה במים, תוכלו להיות רגועים גם בימי גשם סוערים – התאורה שלכם לא תינזק.

 

  • כדים מעוצבים

לעיצוב מרפסת בעיצוב עתיק-רומנטי, מומלץ לבחור כדים מעוצבים ייחודיים למרפסת. בחרו בקפידה את סוג, מספר ומרקם הכדים בהתאמה למרפסת, אלו יעניקו לה אווירה ויחזירו את המבקרים אחורה במנהרת הזמן או קדימה אל טרנד הוינטג' – איך שתסתכלו על זה.

 

  • צמחים מלאכותיים

זהו תחום שלם הכולל בתוכו מגוון סוגי עציצים, יחידות צמחים ועצים למרפסת. חשוב מאוד להתיז מעט ירוק על המרפסת על מנת לעצב אותה בקו רענן, אולם אם אינכם "משוגעים לדבר" מוטב שלא תפריזו, בכל אופן זו מרפסת, ולא משתלה. שלבו צמחיה מלאכותית בפינת המרפסת ובאדניות על הסורגים. אם לאחר מכן המרפסת עדיין נראית חיוורת, שקלו להוסיף עץ מלאכותי או מספר עצים גמדיים.

 

  • קישוטי מקרמה

למי שמחבב את שיטת האריגה הייחודית למקרמה, ניתן לתלות מקרמה בצורות שונות על קיר המרפסת, יצירות אלו נותנות אמירה למרפסת ומעניקות לה 'אישיות' בפני עצמה.

 

  • בובות נוי

אם אתם נהנים מזריקת אנרגיה חיובית ולא חוששים מאפקט ילדותי תוכלו ליהנות מהשובבות שבשילוב בובות נוי במרפסת. בשוק תוכלו למצוא גמדים מחרסינה, בובות עץ עם רגליים משתלשלות שיושבות על החלון ודחלילים משעשעים. תוכלו לבחור מספר דמויות ולחמם את האווירה במרפסת. מתאים במיוחד לבית עם ילדים.

 

מרפסת דקורטיבית

זה הזמן לחדש את פני המרפסת ולעשות בה שינויים קוסמטיים קלים אך מורגשים. שלבו בה אביזרים מתוקים ומלאי חן, צמחייה ירוקה ופריטים שובבים וראו את המרפסת שלכם מקבלת צורה חדשה, מפתיעה ומיוחדת.

עיצוב מרפסת

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
אירוח בביתך
כללי
5 טיפים לאירוח מושלם בבית שלכם

אירוח בבית יכול להיות תענוג ומאידך יכול להיות גם כאב ראש לא קטן. להזמין אורחים אליכם הביתה זה מעיד על רוחב לב ונדיבות ונותן תחושה של משפחתיות. אירועים, מקטנים עד

איך להוביל ריהוט גן לבית החדש בבטחה
כללי
איך להוביל ריהוט גן לבית החדש בבטחה

בשעה טובה נכנסתם לבית החדש, ולפתע שמתם לב שיש לכם שטח פתוח לא מנוצל. השטח הזה בקלות יכול להפוך לחלק בלתי נפרד מהבית שלכם, אך אחד התנאים לכך שזה יקרה