דלקן אוניברסלי – איפה נרשמים?

בעבר אנשים שהיו מספרים לנו שיש להם דלקן באוטו, היו גורמים לנו לחוש תחושות עזות של קנאה. ככל שהלכו ועברו השנים, יותר ויותר אנשים הצטרפו אל מעגל הלקוחות של הדלקן, והיום העניין הזה משוייך לא רק לחברות גדולות, אלא גם לעסקים קטנים ואפילו לאנשים פרטיים.

היות ולא מעט אנשים מחפשים אחר התקנת דלקן אוניברסלי ולא בטוחים מאיפה להתחיל, החלטנו לספר לכם את כל מה שאתם צריכים לדעת בדרך להתקנת דלקן אוניברסלי שישנה לכם את החיים. אז איך עושים את זה? מתי עושים את זה? איך זה עובד? ולמה בכלל כדאי לעשות את זה? כל הפרטים שאתם זקוקים להם – כאן למטה.

 

דלקן אוניברסלי – לא סיפור שישאב מכם אנרגיה

הרבה אנשים לא עושים את הצעד הראשון לקראת התקנת דלקן אוניברסלי היות והם ממש לא יודעים מה יהיו ההשלכות של הצעד הזה. אותם אנשים רגילים להיכנס לתחנות הדלק, לתדלק בעצמם, לשלם במזומן או באשראי ולהמשיך לנסוע בדרכם, תוך אובדן של הקבלות שלהם וחוסר בקרה מוחלט אחרי נושא התדלוק. דלקן אוניברסלי מגיע במטרה לעשות סוף לכל הסיפור הזה, ולהפוך אותו להרבה יותר מסודר ומאורגן.

כדי להתקין דלקן אוניברסלי ממש לא תצטרכו להשקיע מאמצים רבים או אנרגיות, מדובר היום על סיפור סופר פשוט ונגיש לכולם. התקנת דלקן אוניברסלי מתבצעת על ידי אנשי מקצוע שמתקינים אותו על גבי פיית התדלוק ברכב שלכם, בצירוף של כרטיס מגנטי שאוסף את כל נתוני התדלוק הרלוונטים. מבולבלים? אל דאגה, בואו נבין את הנושא הזה קצת יותר לעומק.

 

איך עובד הנושא של דלקן אוניברסלי?

דלקן אוניברסלי מגיע בשני חלקים נפרדים, האחד קשור בפיית התדלוק והשני בכרטיס המגנטי. ברגע שמותקן ברכב שלכם דלקן אוניברסלי, אתם יכולים להתחיל להשתמש בו ולהנות מכל היתרונות הגדולים שהוא מביא איתו. פיית התדלוק והכרטיס המגנטי "עובדים" בשיתוף פעולה, וכל תדלוק "מטעין" את הכרטיס המגנטי שלכם בנתונים הרלוונטים כמו: זמן התדלוק, תחנת התדלוק, כמות התדלוק, מחיר התדלוק ועוד.

לאחר איסוף כל הנתונים על גבי הכרטיס המגנטי, אתם יכולים לקבל אותם באמצעות דו"ח מפורט, ולהסיק מסקנות – איזה מרחק אתם נוסעים בשבוע, כמה פעמים אתם נדרשים לתדלק בחודש ועוד.

הסדר והארגון האלו גורמים לאנשים רבים להסיק מסקנות שיכולות להוביל אותם לכדי התנהלות כלכלית נבונה יותר, וכאשר מדובר על חברה גדולה, מדובר על חיסכון משמעותי של העברת כספים לעובד לאחר שהוא משלם ואוסף את החשבוניות.

עם דלקן אוניברסלי החברה מקבלת ישירות את כל פרטי התדלוק, ומשלמת עבורו בעצמה, מבלי כל צורך של תשלום מצד העובד או העברת כספים בין החברה לעובד.

 

דלקן אוניברסלי – יותר פשוט ממה שחשבתם

בין אם אתם אנשים פרטיים, עסק קטן או חברה גדולה, דלקן אוניברסלי יכול להיות מותקן אצלכם בקלות על ידי חברת אימג'ינריום עוד היום. בהצלחה.

משאבות דלק

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
אירוח בביתך
כללי
5 טיפים לאירוח מושלם בבית שלכם

אירוח בבית יכול להיות תענוג ומאידך יכול להיות גם כאב ראש לא קטן. להזמין אורחים אליכם הביתה זה מעיד על רוחב לב ונדיבות ונותן תחושה של משפחתיות. אירועים, מקטנים עד

איך להוביל ריהוט גן לבית החדש בבטחה
כללי
איך להוביל ריהוט גן לבית החדש בבטחה

בשעה טובה נכנסתם לבית החדש, ולפתע שמתם לב שיש לכם שטח פתוח לא מנוצל. השטח הזה בקלות יכול להפוך לחלק בלתי נפרד מהבית שלכם, אך אחד התנאים לכך שזה יקרה