זמן זה כסף – מהי הדרך היעילה לשימוש במשלוחים

לרוב השימוש במשלוחים הוא הליך שגוזל זמן והחבילה מגיעה ליעדה תוך יום או יומיים במקרה הטוב, או שבוע במקרה הלא כל כך טוב.

אז איך תוכלו לשלוח את החבילה שלכם בדרך הטובה ביותר? הנה מספר דברים שיעזרו לכם לבחור בדרך הטובה ביותר בשבילכם שתחסוך לכם זמן וכסף.

 

משלוח בהתאמה אישית

יש לכם חבילה שאתם רוצים לשלוח? חברות שילוח מסוימות הן בעלות מבחר סוגי משלוחים, כך שתוכלו להחליט בעצמכם מה הדרך העדיפה לכם.

סוג המשלוח הסבר
משלוח מהיום למחר – עד 25 ק"ג ההזמנה תתקבל היום ותצא לדרך למחרת
משלוח מהיום להיום – עד 25 ק"ג ההזמנה תתקבל עד השעה 13:00 ותופץ עד השעה 21:00
משלוח מעכשיו לעכשיו – עד 25 ק"ג אספקה עד 4 שעות מרגע ההזמנה
משלוח משפטי – עד 100 ק"מ משלוח לרשם מקרקעין, בית משפט, רשם חברות וכד'
משלוח משפטי אישי מסירה ביד של מסמכים משפטיים וכד'

 למידע נוסף לחץ כאן

 

כמות שליחים

כשאתם נכנסים לאתרי אינטרנט של חברות שליחויות אחד הפרטים שלרוב יופיע שם הוא כמות השליחים שהחברה מעסיקה, ככל שיש יותר שליחים, ככה עולה הסיכוי שהחבילה שלכם תגיע ליעדה במהירות.

 

שיטות פעולה בחברה

ככל שהחברה מודרנית יותר, כך הסיכוי שתפעל בדרכים מודרניות יותר והיעילות תהיה גבוהה יותר. למה הכוונה? חברות שפועלות באופן מונוטוני – החבילה מתקבלת, נשלחת למחסן למיון ויוצאת לדרך בהתאם לשליח ולמסלול קבוע מראש גם אם מדובר ביום למחרת – יהיו איטיות יותר ופחות יעילות. חברות שפועלות עם כמות גבוהה של שליחים שיכולים להגיע אליכם ללקיחת החבילה בכל עת שתבחרו, עם שירותי אפליקציה ואתרי אינטרנט שאף מסוגלים להודיע ללקוח כי החבילה הגיעה ליעד, יהיו יעילות יותר ויחסכו לכם זמן חשוב.

 

מבצעים

חברות מסוימות יתנו לכם דילים על משלוח החבילות שלכם. כמו למשל 25% הנחה מהחבילה השנייה ועד 10 חבילות לאותה הכתובת, או 50% הנחה בין 10 ל – 20 חבילות לאותה הכתובת וגם כאן ההנחה חלה כבר מהחבילה השנייה.

 

לסיכום

כאשר אתם רוצים לשלוח חבילה ושוקלים מה תהיה הדרך היעילה ביותר שתחסוך לכם זמן וכסף, כדאי שתבדקו מספר דברים בעת בחירת חברת השליחויות. משלוח בהתאמה אישית – כך תוכלו לתזמן את המשלוח לדחיפות החבילה, מהיום למחר, מהיום להיום ומעכשיו לעכשיו. כמות שליחים – זהו פרט שמופיע ברוב אתרי השליחויות, ככל שיש יותר שליחים בחברה, כך הסיכוי גבוה יותר שהחבילה שלכם תגיע ליעדה מהר יותר. שיטות פעולה בחברה – בדקו האם החברה עובדת לפי צורה קבועה של זמני משלוח ומסלולים כך שאם פספסתם אז החבילה תישלח רק למחרת, או שיש אפשרות לתזמן את החבילה דרך אתר או אפליקציה ולקבל אישור כשהחבילה הגיעה ליעד. מבצעים – ישנן חברות שיתנו לכם הנחות על כמות מסוימת של חבילות לאותה הכתובת.

 

שליח

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
בעלי מקצוע
לוכד חולדות במרכז

אם אתם סובלים מנוכחות של חולדות בסביבה שלכם, אתם צריכים לדעת שיש מי שיכול לעזור לכם. לכידה של חולדות היא אמנם דבר מורכב, אך כיום יש מגוון אמצעים שבעזרתם ניתן

איך להוביל מצבה בצורה מכובדת ומקצועית
בעלי מקצוע
איך להוביל מצבה בצורה מכובדת ומקצועית

פטירה של אדם קרוב היא אחד הדברים הכי קשים שאפשר לחוות. מה שיכול לעזור לכם להתמודד עם הקושי והסבל הרב שאתם חווים בתקופה שלאחר פטירתו זה עיסוק בדמותו ובהנצחת זכרו

צריך לשנות את המנעול
בעלי מקצוע
איך יודעים אם צריך להחליף מנעול?

מנעולים הם חלק מהותי בחיי היומיום שלנו. הם שומרים על הבתים, המכוניות והעסקים שלנו מאובטחים ומגנים על חפצי הערך שלנו. עם זאת, מנעולים עלולים להתבלות עם הזמן, וחשוב לדעת מתי

מנעולן בירושלים
בעלי מקצוע
כמה עולה להזמין מנעולן בירושלים

מצאתם את עצמכם נעולים מחוץ לבית או למשרד ותהיתם כמה יעלה להזמין מנעולן בירושלים? בחירת המנעולן הנכון היא קריטית לשקט הנפשי ולארנק שלכם , אבל עם כל כך הרבה אפשרויות