מה ההבדל בין חברת הובלה רגילה למעולה, ואיך בודקים מי באמת טוב ומי פחות?

מעבר, בין אם של משרד, מפעל או מעבר דירה, הוא לא דבר פשוט. בדרך כלל, מעבר גורר עמו לחצים רבים, בלגן, ארגון, התכוננות ועוד. בנוסף, זה מוביל להוצאות כספיות רבות, ביניהן שירותי הובלה. לבחירה בחברת הובלה טובה יש השפעה רבה על האופן בו יראה מעבר הדירה שלכם. חברה ההובלה יכולה להשפיע עד כדי כך על החוויה, כך שיכולה להפוך את המעבר לסיוט או לחוויה נעימה באופן יחסי. לא פשוט למצוא הובלת דירה במחירים טובים בחברה מומלצת.

 

ההבדל בין חברת הובלות טובה למעולה הוא קריטי בבחירת חברת הובלה, וכפי שכתבנו – משפיע מאוד על אופי המעבר. לכן, אספנו עבורכם בכתבה טיפים איך להבחין בין חברה הובלה רגילה למעולה, שתשנה לכם את כל חווית המעבר.

 

אז למה לשים לב בבחירת חברת ההובלה?

  • להבין מה חשוב לכם – לפני שאתם בכלל מתחילים לברר על חברות הובלה, תבינו מה חשוב לכם מיום המעבר – שיהיה מהיר, מסודר, מקצועי ( אם למשל יש לכם ציוד רגיש אז שיהיו אמצעים זהירים להעביר אותם) ועוד. לאחר מכן, גשו לחיפוש. כך, תוכלו להתאים את השירות באופן הטוב ביותר לצרכים האישיים שלכם.
  • חוות דעת – כדי להיות בטוחים שאתם בוחרים חברת הובלה טובה ואמינה, קראו כמה שיותר חוות דעת של אנשים שלקחו את שירות החברה בעבר. הסיטואציה המומלצת ביותר היא כמובן אם אתם מכירים ממקור ראשון מישהו ששכר שירותי הובלה והיה מרוצה. אך שימו לב לברר מה בדיוק הוא היה צריך להעביר, מה היה לו חשוב ומה חשוב לכם. כמו כן, אם אתם קוראים חוות דעת באינטרנט, שימו לב שהאתר שמפרסם את חוות הדעת הוא יחסית ניטרלי ולא מציג לכם חוות דעת פיקטיביות.
  • בצעו השוואה – גם אחרי שקראתם חוות דעת, אל תינעלו על חברה אחת. התקשרו עם כמה חברות וקבלו הצעות מחיר. כך, גם על ידי התקשורת, היחס והשירות המוצע, תוכלו לבסס את החלטותיכם.
  • מחיר – כמובן, שהמחיר הוא פקטור משמעותי, ואנחנו לא רוצים לשלם מחיר מופקע עבור שירות ההובלה. בדרך כלל אנשים לא יודעים מה המחירים המקובלים להובלה שהם רוצים, וזו תחושה מאוד מתסכלת שמובילה לתחושה חוזרת ש"עובדים עליי". לכן, כפי שכבר כתבנו בצעו השוואת מחירים עם כמה חברות. בנוסף, לפעמים החברה הזולה ביותר היא לאו דווקא המשתלמת ביותר, כי אולי מציעה פחות שירותים שהכרחיים לכם. בצעו את החישוב שלכם וכמה אתם מוכנים לשלם בשביל מעבר מקצועי וחלק יותר ועל מה אתם מוכנים להתפשר ואולי לשלם פחות.
  • שירות לקוחות ותקשורת– חשוב שתרגישו שעם חברת ההובלה אתם מתקשרים יש תקשורת נעימה, שהיא מהווה שירותי התייעצות, ובכלל – נותנת לכם תחושה רגועה בנוגע למעבר ושאתם בידיים טובות.

 

לסיכום

מעבר דירה זה לא דבר פשוט, והוא מצריך ארגונים רבים. אבל, אם תבחרו חברת הובלה מעולה היא תוריד ממכם הרבה דאגות שכרוכות במעבר. לכן, הקדישו זמן ועשו בירור מתאים על מנת לבחור חברת הובלה מעולה.

 

המון בהצלחה!

 

עגלה עם קרטונים

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
הובלות והעברות
טיפים להפחתת נזקים בהובלת שטיח

רבים חושבים שהובלה של שטיח היא עניין פשוט, אך זהו לא המצב. צריך להכין את השטיח מראש לפני ההובלה ובמהלכה כדי שתוכלו להיות בטוחים שהשטיח שלכם יגיע במצב טוב ועם

מזרן נוח
טיפים והמלצות להובלות
איך להוביל מזרן אורטופדי בלי שיהרס

מזרן אורטופדי הוא תוצר של מחקרים מדעיים רפואיים על שלד גוף האדם ואיכות שינה. במרכזו של מזרן אורטופדי ישנה ליבה רב שכבתית המעניקה לגוף תמיכה איכותית. מעבר לכך, המזרן בנוי

חדר שינה
טיפים והמלצות להובלות
פירוק וילונות לפני הובלה – כך תעשו את זה נכון

אתם עוברים לבית חדש, פירקתם כל דבר בבית וארזתם לקופסאות קרטון, כל שנותר לכם לפני שההובלה מגיעה, זה לפרק ולארוז את הווילונות שלכם.   הסרת הווילונות ואחסונם הסירו ווילונות מהמוטות

מעבר ציוד ממקום למקום
טיפים והמלצות להובלות
איך להוביל ציוד להשכרת לאירועים ממקום למקום

לכולנו ברור שכשמדברים על הובלת ציוד אירועים מנקודה א' לנקודה ב', מדובר בעצם בהובלה רגישה למדי. בין אם מדובר בציוד סאונד, תאורה או צילום, אתם תצטרכו להוביל את אותו ציוד