הובלות קבועות לחברת אחזקה- מה המחירים בשוק?

כולנו זקוקים מפעם לפעם לביצוע של עבודת הובלה, באמצעות חברת הובלות.

בין אם מדובר בהובלת תכולה של דירה, עקב מעבר דירה, או בין אם מדובר בהובלה של ריהוט או פריט בודד למקום מסוים.

כיצד ניתן למצוא חברת הובלה אמינה וטובה ומהם המחירים עבור הובלות?

 

היכן לחפש חברת הובלה?

כיום, קיימים בשוק אינספור חברות הובלה אשר מספקות שירותי הובלה, הן לאנשים פרטיים והן לחברות.

חברות ההובלה קיימות לאורך כל הארץ וניתן למצוא חברה טובה ואמינה בכל אזור ולכל אזור שאנו צריכים להוביל.

ניתן למצוא את חברות ההובלה בחיפוש בגוגל, או באפליקציות שונות של נותני שירותים.

כדאי לחפש חברת הובלה לפי המיקום שממנו אני צריך לאסוף את המוצר, זה יכול להוזיל את מחיר ההובלה. מכיוון שאם המוביל נמצא באותו עיר שממנו יש לאסוף את המוצר/ים והוא אינו צריך לנסוע מרחק רב לצורך כך, אזי זה יכול לבוא לידי ביטוי במחיר ההובלה כפי שלחברת ההובלה עצמה ייחסך זמן עבודה נוסף או עלויות נוספות כגון דלק.

בנוסף לחברות הובלה, ניתן לבדוק הובלה באמצעות חברת שליחויות. אם מדובר בפריט בודד ושאינו גדול מידי, ישנן חברת שליחויות שיוכלו להסכים לבצע את העבודה. אותן ניתן למצוא גם באפליקציות ייעודיות של חברות שליחויות שונות, או שוב- בחיפוש באמצעות גוגל.

כאשר מדובר בהובלה של יותר מפריט בודד, בטח כשמדובר בחברה שעוברת למשרדים חדשים וצריכה הובלה של ריהוט יקר ורגיש, מומלץ לבדוק את שירותי ההובלה של חברות אחזקת מבנים מחירים הקיימים בשוק, מכיוון שהן ידעו לתת ערך מוסף ללקוח, כמו אחריות למוצרים, התחייבות למועד סיום ביצוע ההובלות וכו'. אחת מחברות אחזקת המבנים המומלצות הינה "שליף אחזקות".

 

עלויות הובלה

עלויות של הובלה של פריט בודד או תכולה של בית ואף תכולה וריהוט של בית עסק, שעובר למקום חדש, יכולות להשתנות בין ספק לספק. השינויים בעלות יכולים לזוז לכאן או לכאן מסיבות רבות, בהן: המיקום של המקום ממנו יש לאסוף את הציוד, כמות העובדים שספק ההובלה יביא לצורך ביצוע העבודה (לעיתים, מהירות ההובלה הינו נושא חשוב כאשר מדובר בעסקים שזקוקים להובלה), שירותי אריזה, שירות אחריות ועוד..

אמנם אין מעקב של המדינה וקביעת מחיר להובלה, שמפוקח על – ידי המדינה, אך יחד עם זאת כן קיים טווח מחירים הגיוני אשר רוב חברות ההובלה יעבדו לפיו:

 

פירוט ההובלה טווח מחירים
דירת 3 חדרים 1500-2500 ₪
דירת 4 חדרים 1800-3500 ₪
אריזה (תוספת) 20-50 ₪ לקרטון
הובלת משרד של חדר אחד 300-700 ₪
הובלת משרד 3 חדרים 1300-3000 ₪
הובלת בניין משרדים (כ- 3 קומות) 8000-10000 ₪

 

לסיכום

אדם פרטי אשר מעוניין לבצע הובלה של פריט בודד או דירת מגורים, יש לו המון אפשרויות לבחירת הספק המוביל.

כאשר מדובר בחברה, ההמלצה הינה לקחת חברת אחזקת מבנים מקצועית אשר גם נותנת אחריות למוצרים אותם היא מעבירה. בכל מקרה, תמיד כדאי לעשות השוואת מחירים.

 

מעבר דירה

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
בעלי מקצוע
לוכד חולדות במרכז

אם אתם סובלים מנוכחות של חולדות בסביבה שלכם, אתם צריכים לדעת שיש מי שיכול לעזור לכם. לכידה של חולדות היא אמנם דבר מורכב, אך כיום יש מגוון אמצעים שבעזרתם ניתן

איך להוביל מצבה בצורה מכובדת ומקצועית
בעלי מקצוע
איך להוביל מצבה בצורה מכובדת ומקצועית

פטירה של אדם קרוב היא אחד הדברים הכי קשים שאפשר לחוות. מה שיכול לעזור לכם להתמודד עם הקושי והסבל הרב שאתם חווים בתקופה שלאחר פטירתו זה עיסוק בדמותו ובהנצחת זכרו

צריך לשנות את המנעול
בעלי מקצוע
איך יודעים אם צריך להחליף מנעול?

מנעולים הם חלק מהותי בחיי היומיום שלנו. הם שומרים על הבתים, המכוניות והעסקים שלנו מאובטחים ומגנים על חפצי הערך שלנו. עם זאת, מנעולים עלולים להתבלות עם הזמן, וחשוב לדעת מתי

מנעולן בירושלים
בעלי מקצוע
כמה עולה להזמין מנעולן בירושלים

מצאתם את עצמכם נעולים מחוץ לבית או למשרד ותהיתם כמה יעלה להזמין מנעולן בירושלים? בחירת המנעולן הנכון היא קריטית לשקט הנפשי ולארנק שלכם , אבל עם כל כך הרבה אפשרויות