הכירו את החשמל החכם

מערכות שונות של "בית חכם" נשענות על מערכות שליטה המבוססות חשמל חכם ובכך מאפשרות רמת שליטה גבוהה במערכות השונות ובמכשירים הביתיים וכן סנכרון של המערכות לצורך הגנה, נוחות וחיסכון. קר לכם מדי? התריס פתוח ואינו מאפשר פרטיות? מערכות החשמל החכם מניחות בידיכם את השלט לבחירת המצב האידיאלי ללא שתצטרכו לקום מהספה. כל שתצטרכו לעשות הוא לבצע פעולה באמצעות אפליקציה ייעודית מהטלפון החכם בנוחות מקסימלית. חכם, נוח ומאפשר שליטה. איך זה עובד?

 

3 סוגי תקשורת החשמל החכם

מעבר לאותות חשמל אנלוגיים המועברים בין מפסקי החשמל לבקרים בתקשורת רגילה באמצעות מתח ופאזה, חשמל חכם דורש תקשורת דאטה באמצעות בקרים חכמים המותקנים בארון חשמל. תקשורת החשמל החכם ניתנת כיום באמצעות 3 סוגים נפוצים:

  1. תקשורת אלחוטית – בתוך התקשורת האלחוטית יש למנות מספר פתרונות:
  • Wi-Fi – פתרון אמין ואיכותי. יש לקחת בחשבון כי אמצעי תקשורת זה מכיל מגבלות של קרינה, אבטחת מידע, יציבות וכיסוי.
  • אותו רדיו.
  • פרוטוקול Z-Wave
  • פרוטוקול ZigBee.
  1. תקשורת קווית – קיימות מספר צורות להעברת מידע באמצעות רשת קווית – לדוגמה: כבלי Cresnet, כבלי KNX וכבלי רשת תקשורת.
  2. העברה של נתונים על רשת החשמל – שיטה זו נמצאת עדיים במחקר ופיתוח כיון שאינה יציבה באופן מספק נכון להיום ונדרשים כיבוי והדלקה מעת לעת של המערכת.

 

ארון החשמל של חשמל חכם

בעלי עין בלתי מקצועית כמעט שלא יבחינו בין מפסקי הפחת המוכרים מהשימוש המסורתי המוכר לנו בחשמל ובין מפסקי החשמל החכם. הם יותקנו על פס דין ולא יתפסו יותר מ-4 פסים נוספים בארון החשמל. הבקרים מכילים נורות חיווי וכן מעקפים ידניים.

 

חשמל חכם – מגדירים תרחישים

חשמל חכם הופך את החיים שלנו לקלים הרבה יותר. ניתן להגדיר במערכות הבית החכם של גלובל קוואלטי תרחישים שונים על פי קביעת המשתמשים. תרחיש הינו הפעלה של מספר מערכות חשמל חכם בבית כדוגמת: מעגלי תאורה, אזעקה, מיזוג ועוד על פי הזמנה מראש. כך לדוגמה ניתן להגדיר תרחיש בו ייכבו כל האורות בבית במצב שאין איש, תרחיש לילה בו הפעילות החשמלית מצטמצמת למינימום (וחסל סדר שכחת דוד מים חמים דולק למורות רוחו של חשבון החשמל המנופח) וכן תרחיש אירוח.

מעוניינים להרחיק ברנשים בעלי מזימות אפלות מביתכם? תרחיש הדמיה של נוכחו אנשים בבית תכלול כיבוי ותאורה של אורות בבית מה שירחיק גנבים מלפרוץ פנימה.

 

איך שולטים מרחוק בתפעול הבית? התשובה של גולבל קוולטי

חברת גלובל קוואלטי המספקת פתרונות חשמל חכם אידיאליים עבור פרטיים ועסקים מציעה מגוון אופני שליטה במערכות הבית החכם: ניתן להגדיר ולשלוט באמצעות שימוש באפליקציה בטלפון החכם, באמצעות טאבלט וכן בשלט רחוק. לחברת גלובל קוואלטי מרכז המחשה ראשוני מסוגו בארץ ובו חידושי הטכנולוגיה החמים והחכמים ביותר. תוכלו לבוא ולחוות בית חכם על שלל האופציות הגלומות בו ולבחור עבורכם נוחות באיכות גבוהה לצד יכולת שליטה וחיסכון בחשמל, בזמן ובמאמץ.

מטען

 

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
בעלי מקצוע
לוכד חולדות במרכז

אם אתם סובלים מנוכחות של חולדות בסביבה שלכם, אתם צריכים לדעת שיש מי שיכול לעזור לכם. לכידה של חולדות היא אמנם דבר מורכב, אך כיום יש מגוון אמצעים שבעזרתם ניתן

איך להוביל מצבה בצורה מכובדת ומקצועית
בעלי מקצוע
איך להוביל מצבה בצורה מכובדת ומקצועית

פטירה של אדם קרוב היא אחד הדברים הכי קשים שאפשר לחוות. מה שיכול לעזור לכם להתמודד עם הקושי והסבל הרב שאתם חווים בתקופה שלאחר פטירתו זה עיסוק בדמותו ובהנצחת זכרו

צריך לשנות את המנעול
בעלי מקצוע
איך יודעים אם צריך להחליף מנעול?

מנעולים הם חלק מהותי בחיי היומיום שלנו. הם שומרים על הבתים, המכוניות והעסקים שלנו מאובטחים ומגנים על חפצי הערך שלנו. עם זאת, מנעולים עלולים להתבלות עם הזמן, וחשוב לדעת מתי

מנעולן בירושלים
בעלי מקצוע
כמה עולה להזמין מנעולן בירושלים

מצאתם את עצמכם נעולים מחוץ לבית או למשרד ותהיתם כמה יעלה להזמין מנעולן בירושלים? בחירת המנעולן הנכון היא קריטית לשקט הנפשי ולארנק שלכם , אבל עם כל כך הרבה אפשרויות