המדריך המלא לשימוש במלגזות

המלגזה, כלי הרכב השימושי להעברת ציוד ממקום למקום, היא כלי שקיימות לו מספר התפתחויות ודגמים. כל דגם מאפשר תנועה אחרת של המלגזה והעמסת משקלים שונים על גביה, אך השימוש בין כל הדגמים הוא פחות או יותר דומה. במאמר זה תמצאו את המדריך המלא לשימוש במלגזות.

שימוש ודגמי מלגזות

דגמי המלגזות הם רבים ומשמשים לצרכים שונים. בין הדגמים תוכלו למצוא מלגזות סולר, מלגזות חשמליות, מלגזות דיזל ועוד. כל דגם משמש ומסייע לסוגים שונים של העמסת ציוד, ויש לבחור את סוג המלגזה בה תרצו להשתמש בהתאם לצורך.

תמרור

המדריך המלא לשימוש במלגזות

המדריך המלא לשימוש במלגזות נוצר כדי לענות על הצורך בהיכרות עם כלי הרכב השימושי. חשוב לציין כי שימוש במלגזות מחייב רישיון למלגזה, כך שאם אתם לא נמנים בין המחזיקים ברישיון כזה – אל לכם לעשות שימוש במדריך המלא לשימוש במלגזות.

כחלק מהמדריך המלא לשימוש במלגזות, נסביר כעת מהי מלגזה. מלגזה היא כלי מעולה להעברת ציוד כבד ממקום למקום. המלגזה משמשת בעיקר מחסנים ומפעלים, שזקוקים לעיתים לבצע הרמות, הזזות ומיקום בגובה של חפצים שונים וכבדים. אחד היתרונות הבולטים של מלגזה הוא גודלה הקטן יחסית, המאפשר שימוש בה בתוך מרחבים סגורים עם מרווחים צרים. המלגזה נעה בקלות ממקום למקום ויעילה ביותר לשימוש.

שימוש במלגזה

המלגזה מכילה זרועות פלדה, באמצעותן היא מניפה את החפצים הכבדים ומשנעת אותם ממקום למקום. המלגזה היא עוצמתית וחזקה, ולעיתים חוסכת שעות רבות של עבודה לו היו צריכים פועלים לעשות את עבודת המלגזה.

בנוסף, המלגזה מהווה כלי בטיחותי ביותר לנשיאת חפצים כבדים, זאת כמובן בהנחה שהמפעיל שלה סמוך ובטוח במעשיו, וכמובן מחזיק ברישיון המתאים לשימוש בה.

סוגי מלגזות

מלגזות דיזל הן סוג נפוץ מאוד של מלגזות. מלגזה זו מונעת באמצעות מנוע דיזל, המאפשר לה לשאת מטענים כבדים ביותר ולמרחקים גדולים. במחסני מזון נוהגים לא להשתמש במלגזה מסוג זה היות והיא פולטת עשן וגזים, וכן אין להשתמש בה בשטחים סגורים.
מלגזות סולר דומות מאוד במאפייניהן למלגזות הדיזל.

מלגזות חשמליות נבדלות משני סוגי המלגזות הקודמים בכך שהיא ניתנת להפעלה גם בתוך חללים סגורים. בנוסף, בשל היותה חשמלית, היא איננה פולטת חומרים ופועלת על זמן חיי הסוללה שלה בלבד. אמנם הדבר מביא איתו חיסרון של זמן הטעינה, אבל הוא בהחלט קטן ביחס לתפוקה והזיהום המינורי שלה.

אמקול – חברה לייבוא ושיווק מלגזות

אמקול, חברה לייבוא ואספקה של מערכות הנדסיות וציוד טכני, קיימת משנת 1939 ונמצאת היום במעמד של חברה מובילה בשוק. אמקול היא חלק מקבוצת אלייד, שהיא מהמובילות והגדולות במשק הישראלי, וכשמדברים על מלגזות איכותיות, אין כמו חברת אמקול על מנת להשיגן. היכנסו לאתר החברה עוד היום ובחרו את המלגזה השימושית עבורכם.

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם