השכרת מנוף להובלה חד פעמית

עסקים רבים עשויים להזדקק ביום מן הימים למנוף. המנוף יכול לסייע רבות במגוון ענפים כולל תעשייה, חקלאות והובלות. למרות שלעיתים יש צורך במנוף בשביל עבודות חריגות או חד פעמיות, אין סיבה שכל עסק ישקיע סכומי עתק ירכוש מנוף משלו ויכשיר צוות תפעול. הפתרון המשתלם יותר לעבודה חד פעמית, הוא השכרת מנוף. במאמר זה נסקור את הדברים שיש לבדוק לפני השכרת מנופים, ונפרט צעדים שיש לבצע לפני ההשכרה.

 

מתי כדאי לשקול השכרת מנוף?

השכרת מנופים יכולה לסייע במגוון רחב של עבודות. למעשה, מנוף הוא מכפיל כוח באתר העבודה, ועבודה נכונה איתו יכולה לקצר תהליכים באופן משמעותי, ולחסוך שעות עבודה וכוח אדם. כדאי לשקול השכרת מנוף אם נתקלתם בהזמנה חריגה אליה העסק שלכם אינו רגיל לתת מענה. עבור חברת הובלות זה יכול להיות צורך להוריד פסנתר מקומה גבוהה בבניין, עבור מפעל זה יכול להיות הזמנות בסדר גודל חריג, ועבור קבלן זה יכול להיות עבודת שיפוצים בקומות גבוהות. חשוב מאוד לבדוק שאתם מוכנים להגעת המנוף, כך שתדעו שתנצלו את זמן ההשכרה שלו באופן מיטבי.

 

מה חשוב להכין לפני ההזמנה?

לפני ההזמנה של מנוף להשכרה, חשוב מאוד לבדוק שהצוות שלכם מודע להנחיות הבטיחות, ויודע לעבוד עם הכלי החדש. רעננו את התקנות באוזני העובדים, וודאו שהם מבינים כיצד לעבוד על פיהן. בנוסף, כדאי מאוד לגבש יחד נהלי עבודה מדויקים עם המנוף, כך שתימנעו מבזבוז זמן בשטח, ותוכלו לעבוד באופן יעיל. אם אין לכם ניסיון בעבודה עם מנוף, ניתן בהחלט להתקשר עם חברת ההשכרה, ולנסות לברר בשיחה טלפונית איך להכין את השטח, וכיצד לארגן את צוותי העבודה. זכרו שבסופו של דבר, הכנה מקדימה של השטח ושל צוות העובדים יכולה למקסם את זמן העבודה שלכם עם המנוף שהשכרתם, וכמובן לשפר את התוצאות. כל סטייה ועבודה לא נכונה עם כלי עוצמתי כמו מנוף, יכולה לגרור עיכובים משמעותיים, וצורך בעבודות תיקון שייקחו זמן רב ויגדילו משמעותית את עלות הפרויקט כולו.

 

אל תשכחו לבדוק את בטיחות המנוף וצוות התפעול

אחד מהדברים אשר פשוט אסור להזניח כאשר עובדים עם מנוף להשכרה הוא נושא הבטיחות. גם קבלנים ובעלי עסק המפעילים מנופים וצוותים מיומנים, סבלו בשנים האחרונות מאסונות ותקלות בטיחות שלעיתים קרובות עלו בחיי אדם. במקרה של עסק המשכיר מנוף וצוות תפעול, הסכנה גדולה אפילו יותר. למשכיר אין ידע בנוגע לאיכות המנוף, או למיומנות של הצוות המתפעל. מסיבות אלו, חשוב מאוד לבצע בדיקה כוללת ולדרוש את אישורי ההכשרה והעמידה בתקנות של כל אחד מחברי הצוות המגיעים עם המנוף שהשכרתם. בנוסף, חשוב מאוד לבדוק את תקנות הבטיחות המחייבות בעבודה עם המנוף, ולא לנסות לעגל פינות בשביל לחסוך כמה שקלים. זכרו, הבטיחות של כלל העובדים באתר, היא אך ורק על אחריותכם.

ציור של רכב

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
קיבלתם דירה בירושה! מה עכשיו - מדריך מקיף
בלוג ההובלות
קיבלתם דירה בירושה! מה עכשיו? – מדריך מקיף

קבלת דירה בירושה יכולה להיות מרגשת ומאתגרת כאחד. בין אם זה מבן משפחה או ממישהו אחר, בעלות על נכס חדש מביאה עמה מגוון של אפשרויות ואחריות. מהבנת ההיבטים המשפטיים ועד

בלוג ההובלות
כך תכינו את המטבח שלכם להובלה

מעבר לבית חדש יכול להיות תקופה מרגשת אך מלחיצה, במיוחד כשמדובר בארגון המטבח שלכם. המטבח הוא לב הבית וחשוב לוודא שהוא מסודר בצורה פונקציונלית וגם אסתטית. בין אם אתם עוברים