האם בזמן הובלה תכולת דירה שלי מכוסה בפוליסת הביטוח?

ריהוט מעוצב, מוצרי חשמל יקרי ערך ומראות הם רק חלק קטן מפריטים שמועברים ממקום למקום בעת הובלת דירה. רבים מאתנו מבצעים את ההליך בחשש, מתוך ידיעה שאלה עשויים להיפגם במהלך המעבר. יצאנו לבדוק אם תכולת הדירה שלכם מכוסה בפוליסת הביטוח, כדי שתוכלו לעבור דירה בלב שלם מבלי לעקוב אחר המובילים בעת עבודתם. הישארו כאן ותהיו בטוחים שתגלו מה עליכם לעשות.

 

יש לכם ביטוח הובלות? אתם מכוסים!

לא נלאה אתכם בפרטים מיותרים ונגלה מיד שתכולת הדירה שלכם יכולה להיות מכוסה בפוליסת הביטוח, במידה ורכשתם מראש ביטוח הובלות. נסביר שזהו ביטוח שמכסה הובלה של סחורות, חומרים וציוד. כך שניתן לקבל החזרים מהביטוח במקרים שבהם אירעה פגיעה באחד או יותר מהפריטים. חשוב לציין שההחזר יכול להינתן לא רק במקרה של פגיעה, אלא גם במידה ואירעה גניבה של חלק מהפריטים. דעו שחברות ההובלה יכולות לרכוש את הביטוח מראש, כדי להעניק לכם ביטחון כלכלי.

פוליסת ביטוח במהלך ההובלה

טרם רכשתם ביטוח שכזה? הגיע הזמן לערוך השוואות מחיר

אם גיליתם ברגעים אלו ממש על קיומו של ביטוח הובלת דירה, עליכם לדעת שתצטרכו לערוך השוואות מחירים שיובילו אתכם לביטוח הטוב ביותר. נסביר שחברות הביטוח מציעות פוליסות שונות (משתלמות יותר ופחות). ברגע שתערכו בירור בנושא, אתם תוכלו לבצע בחירה שקולה וחכמה שתאפשר לכם ליהנות מהובלה בראש שקט. נסביר שעליכם לבדוק לא רק את העלויות במהלך סקר השוק, אלא גם את הפרמטרים הבאים:

  • גובה הכיסוי שניתן כחלק מהפוליסה
  • כיסוי של נזקים שאירעו בעת פריקה וטעינה
  • גובה השתתפות עצמית

בחרנו להקל עליכם בהליך ולהציג את הקישור הבא שיוביל אתכם לקבלת מידע עדכני בנושא: hommie.co.il.

 

חשיבות הבחירה בחברת ביטוח מוכרת

חשוב שתדעו שחברות הביטוח המוכרות יעניקו לכם ביטוח מלא ושקט נפשי, בעוד חברות ביטוח שאינן מוכרות עשויות שלא להכיר בחלק מהפרמטרים שהוצגו לעיל. כלומר, יש חברות שלא יספקו לכם פיצויים בעקבות נזקים שאירעו במהלך הטעינה והפריקה. עליכם להימנע מרכישת ביטוח מצד חברות אלה, משום שמרבית הנזקים מתרחשים דווקא בעת הטעינה והפריקה של תכולת הדירה.

 

כך תגיעו לחברה הטובה ביותר בתחום

הדרך הטובה ביותר להגיע לחברת ביטוח מומלצת תתבצע תוך שימוש בלשונית הביקורות של גוגל. זו תספק לכם את חוות הדעת העדכניות שנכתבו על ידי גולשים שהסתייעו בחברות אלה. כך תוכלו לוודא אם החברה שבחרתם (לאחר שערכתם סקר שוק) מכירה בפרמטרים החשובים ומכסה את הפגיעות השונות שעשויות לבוא לידי ביטוי במהלך ההובלה.

 

מילים אחרונות לסיום

עד כאן המדריך שהציג את כל הפרטים שחשוב לדעת על כיסוי הובלה של תכולת הדירה. כעת ברור לכם שתצטרכו לעשות ביטוח להובלת דירה מראש אצל חברה מוכרת וידועה, כדי שתוכלו להעביר את כל הפריטים שלכם על הצד הטוב ביותר.

ביטוח הובלות

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
אירוח בביתך
כללי
5 טיפים לאירוח מושלם בבית שלכם

אירוח בבית יכול להיות תענוג ומאידך יכול להיות גם כאב ראש לא קטן. להזמין אורחים אליכם הביתה זה מעיד על רוחב לב ונדיבות ונותן תחושה של משפחתיות. אירועים, מקטנים עד

איך להוביל ריהוט גן לבית החדש בבטחה
כללי
איך להוביל ריהוט גן לבית החדש בבטחה

בשעה טובה נכנסתם לבית החדש, ולפתע שמתם לב שיש לכם שטח פתוח לא מנוצל. השטח הזה בקלות יכול להפוך לחלק בלתי נפרד מהבית שלכם, אך אחד התנאים לכך שזה יקרה