כל הטיפים להורדת מחיר הובלת דירה

מחירי הובלה יכולים להשתנות מחברה אחת לאחרת, מה שקובע את מחיר ההובלה הוא המרחק מיעד ליעד וכמובן גודל תכולת הדירה. ועדיין ישנם מספר דרכים בהם ניתן להוזיל את עלויות ההובלה, לעתים המחיר שסוגרים בטלפון עם המוביל יכול להשתנות בהמשך. לכן רצוי להסגר על הצעת מחיר מסודרת ולפרט כמה שיותר את תוכל הדירה בכדי להימנע מהפתעות במחיר בסוף ההובלה. אז מהם הטיפים להוזלת מחירי ההובלה בעת מעבר דירה?  על כך נפרט במאמר.

 

בירור מחירי ההובלות בשוק

בכדי לדעת אם קיבלתם הצעת מחיר טובה עליכם להכיר יותר לעומק את התמחור של ההובלות כיום, כך שתוכלו להתמקח על המחיר ולהוביל להוזלה משמעותית. בכדי להתעמק בנושא חפשו כמה הצעות מחיר של מובילים לפי כמות החדרים והפריטים שאתם צריכים להוביל. מחירי ההובלה נקבעים על פי כמות החדרים בדירה ועל כל חדר נוסף תהיה תוספת מחיר, מחיר בסיס לרוב עבור הובלת חדר אחד הוא-400 ₪ כאשר ישנם משתנים כמו כמות הרהיטים שצריך לפרק ולהרכיב אשר יכולים להעלות את המחיר.

 

כיצד נקבע מחיר ההובלה?

מעבר לתמחור חדרים מחיר ההובלה משתנה לפי הנגישות של רכב ההובלה לדירה שלכם, כלומר אם אתם גרים בעיר צפופה בה אין חניה והרכב ההובלות צריך למצוא היכן לעמוד בזמן העלאת הרהיטים לרכב, המחיר עולה. ניסיון בעל המקצוע הוא גם פקטור חשוב כיוון שככל שיש לו יותר ניסיון  הוא יודע לייעל יותר את העבודה לעומת מוביל חדש יותר מה שיכול לייקר את העבודה. מספר הקומות שיש לעלות או לרדת בעת המעבר מהדירה הישנה לחדשה יכולים לייקר את המחיר במידה ואין מעלית בבניין.

 

כיצד בכל זאת ניתן להוזיל את מחיר ההובלה?

בכדי להוזיל את המחיר הדרך הטובה ביותר היא פשוט לשתף פעולה עם המוביל, הכוונה היא שאנו נעביר לו את כל המידע המדויק לפני שאנו נקבל ממנו הצעת מחיר. נאמר בדיוק כמה חדרים יש בבית, נארוז את כל הציוד מראש בצורה טובה וננסה להקל על המובילים כמה שיותר כך נוכל להוזיל את עלות ההובלה. רהיטים שאפשר לפרק אל תכללו בהצעת המחיר ופרקו אותם בעצמכם כך תוזילי עלויות ותחסכו זמן ומאמץ למוביל. בנוסף במידה ומתאפשר לכם קבעו את תאריך ההובלה לתאריך שאינו פופולרי למעברי דירה, רצוי לא בקיץ.

לסיכום: מעבר דירה יכול להיות כאב ראש לא קטן וכדאי לייעל עבודה איפה שאפשר, בכדי להפוך את המעבר לפשוט וזול יותר יש דברים שאתם יכולים לעשות. אחד מהם זה לקרוא כתבה מעניינת בנושא הובלות שתעזור לכם להבין יותר לעמוק את תמחור ההובלות וכיצד להימנע מהעלאות מחיר אחרי שכבר סגרתם הצעת מחיר. כך או כך בצעו סקר שוק בין המובילים באזור שלכם ובחרו את האחד עם ההצעה האטרקטיבית ביותר לכם, בהצלחה!.

מטבעות

 

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
קיבלתם דירה בירושה! מה עכשיו - מדריך מקיף
בלוג ההובלות
קיבלתם דירה בירושה! מה עכשיו? – מדריך מקיף

קבלת דירה בירושה יכולה להיות מרגשת ומאתגרת כאחד. בין אם זה מבן משפחה או ממישהו אחר, בעלות על נכס חדש מביאה עמה מגוון של אפשרויות ואחריות. מהבנת ההיבטים המשפטיים ועד

בלוג ההובלות
כך תכינו את המטבח שלכם להובלה

מעבר לבית חדש יכול להיות תקופה מרגשת אך מלחיצה, במיוחד כשמדובר בארגון המטבח שלכם. המטבח הוא לב הבית וחשוב לוודא שהוא מסודר בצורה פונקציונלית וגם אסתטית. בין אם אתם עוברים