לוכד חולדות במרכז

אם אתם סובלים מנוכחות של חולדות בסביבה שלכם, אתם צריכים לדעת שיש מי שיכול לעזור לכם. לכידה של חולדות היא אמנם דבר מורכב, אך כיום יש מגוון אמצעים שבעזרתם ניתן לבצע את הלכידה הזו בצורה יעילה. מלבד הדרכים הרגילות שכולנו מכירים להתמודדות עם חולדות, לוכד חולדות מקצועי יוכל גם ללכוד את החולדה בדרך מקורית שסביר להניח שלא הכרתם.

הגורמים להופעת חולדות

עוד לפני שנדבר על לוכד חולדות, חשוב אולי להבין מה בדיוק גורם לנוכחות של החולדות אצלנו בבית. חולדות, כמו כל חיה אחרת, זקוקות למזון, ובסביבה האנושית הן יכולות למצוא אותו בשפע. שאריות מזון, זבל וערמות של ציוד יכולים להוות כר פורה לחולדות, ואם יש לכם את הדברים הללו בסביבה של הבית, אל תתפלאו אם החולדות מוצאות את דרכן מהטבע כדי להגיע אליכם.

כדי למנוע את החדירה שלהן הקפידו על היגיינה בסיסית, סתמו פתחי כניסה אל הבית, וחזקו את הרשתות שיש לכם. החולדה היא חיה חזקה, והיא מסוגלת לכרסם בקלות רשת שמונעת ממנה להיכנס. סגור את פחי האשפה ומכסי הביוב, כדי למנוע מהחולדות לעבור דרכן. בכל מקרה, אם החולדות הגיעו אליכם, הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות הוא ליצור קשר עם לוכד חולדות.

 

לכידת חולדות

לכידת חולדות יכולה להתבצע במספר שיטות, כאשר מי שמבצע אותה עבורכם צריך להיות איש מקצוע. למרות הפיתוי לחסוך בכסף ולנסות לבצע את הדברת החולדות בצורה עצמאית, ההמלצה שלנו היא לא לוותר על איש מקצוע שיעשה עבורכם את העבודה. ההתמודדות עם חולדות היא דבר מורכב, והיא יכולה לקחת לא מעט זמן למי שמנוסה בתחום, ואף עלולה להסתיים בכישלון.

איש מקצוע יוכל לבצע עבורכם את העבודה בצורה יעילה יותר, וגם להבטיח לכם שבסיום העבודה שלו הסביבה שלכם תהיה נקייה מחולדות. אם המפגש עם החולדות מעורר בכם תחושה לא נעימה, כדאי שתשאירו את העבודה הזו למישהו אחר. לאנשי מקצוע יש שתי שיטות מרכזיות שבהן הם משתמשים כדי ללכוד את החולדות שנכנסו אליכם לבית.

הצטרפנו ללכידת חולדות עם אבי, שהוא מדביר ותיק בתחום עם ניסיון של כמה שנים, וביקשנו ממנו טיפים להתמודדות עם חולדות.

הדברה

השיטה הראשונה שעליה נדבר היא הדברה של חולדות באמצעות חומרים מסוכנים. מדובר על רעלים שאותם מפזרים, כאשר החולדות אמורות לחשוב שמדובר על המזון שלהם. ברגע שהחולדה תאכל מהרעל שעון החול שלה מתהפך ובתוך כמה שעות היא כבר תפסיק להפריע לכם. את הרעלים הללו צריך לדעת לפזר בצורה נכונה, כדי להגביר את הסיכוי שהחולדה אכן תגיע למקום שלהם.

חולדה נחשבת לחיה יחסית חזקה, ורעל רגיל שמועיל נגד חרקים לא בהכרח יפגע בחולדה. עליכם להתאים את הרעל לחולדה, ובמידה ויש אצלכם מספר רב של חולדות כמות הרעל צריכה להיות גדולה יותר. בכל מקרה, עליכם לבצע את ההדברה בצורה זהירה, כדי לא להגיע למצב שבו הרעל הזה פוגע בכם. אם תעבדו בצורה נכונה, סביר להניח שהחולדה תגיע בשלב מסוים אל הרעל.

מה היתרונות של הדברה

היתרון המרכזי של הדברה הוא ביעילות שלה. בניגוד לשיטות אחרות, ברגע שתפזרו מספיק רעל החולדה תגיע אליו ותיפגע ממנו. כדי להשמיד אחת ולתמיד את החולדות הרעל הוא כלי יעיל. בנוסף, הרעל יכול להישאר במקומות מסוימים בבית שלכם בצורה קבועה, וכך אם חולדות אחרות ינסו להיכנס לטריטוריה שלכם, הרעל יהפוך להיות מחסום יעיל שימנע מהן להיכנס לבית שלכם.

 

מלכודות

שיטה נוספת שגם היא פופולרית בהדברה של חולדות היא פשוט לפזר מלכודות ברחבי הבית. המלכודת היא כלי פשוט שעליו מונח פיתיון בצורת אוכל שהחולדה אוהבת. ברגע שהחולדה תעלה כדי לקחת את האוכל היא תידבק למלכודת בצורה שלא תאפשר לה לזוז או שפשוט ייסגר עליה כלוב שלוכד אותה. כל מה שנותר לכן זה פשוט להגיע לשם ולהוציא את המלכודת יחד עם החולדה לחוץ.

מה היתרונות שיש לפיזור מלכודות

בפיזור מלכודות אנחנו מקטינים את הסיכוי להרג החולדה. בניגוד לרעל שממית את החולדה בצורה כמעט וודאית, ברגע שמדובר על מלכודות יכול להיות שנצליח להגיע אל המלכודת עוד לפני המוות של החולדה. בנוסף, פיזור מלכודות לא מסכן את יושבי הבית בפיזור של רעלים, כיון שהפיתיון שמונח על המלכודת יכול להיות אוכל רגיל של החולדה.

החסרונות של השיטות הללו

החיסרון המרכזי של שתי השיטות הוא שהן עלולות להוביל למוות לא הכרחי של החולדות. בנוסף, לא משנה באיזו שיטה תבחרו עליכם להיפגש שוב עם החולדה כאשר תרצו להוציא אותה החוצה, דבר שלא כולם רוצים לחוות.

הדברה ירוקה

השיטה השלישית שעליה נדבר נועדה להתמודד עם הבעיות שיש בשתי השיטות האחרות. בסופו של דבר חולדה שנכנסה למקום סגור לא תוכל להתחבא בו יותר מידי זמן. זו הסיבה שאם נתאמץ מספיק נוכל לתפוס אותה, וזה בדיוק מה שאנחנו עושים בהדברה ירוקה. בלי אמצעים מיוחדים ובלי להרוג את החולדות אנחנו פשוט מחפשים את המקום של החולדה עד שנמצא אותה ונוציא אותה מהבית.

היעילות של הדברה ירוקה אינה מוטלת בספק, אולם יש מי ששואלים את עצמכם מדוע לוותר על שיטות ההדברה האחרות וללכת דווקא על הדברה ירוקה.

מלכודות חולדות

 

למה לבחור דווקא בהדברה ירוקה

אחרי שהבנתם מהי הדברה ירוקה, אתם בטח שואלים את עצמכם למה ללכת דווקא על הדברה בסגנון הזה ולא על השיטות האחרות. הסיבה המרכזית היא שבהדברה ירוקה אנחנו לא פוגעים בסביבה שלנו. בסופו של דבר למכרסמים ולחולדות בפרט יש תפקיד בטבע, והריגה שלהן היא לא דבר טבעי שאנחנו בני האדם צריכים לעשות. יחד עם זאת, אך אחד מאיתנו לא רוצה חולדות לידו.

בהדברה ירוקה אנחנו מצד אחד מסלקים את החולדות מהאזור שלנו, אולם אנחנו עושים את זה בלי לפגוע בהן או בתפקיד שלהן בטבע. החולדות מוחזרות למקום הטבעי שלהן רחוק מהעיניים שלנו, ואנחנו יכולים לחזור לישון בשקט בסביבה שנקייה מהן. בנוסף, באמצעות השיטה הזו תוכלו להיות בטוחים שהחולדה כבר לא נמצאת באזור שלכם כיון שהלוכד יוציא אותה עם הידיים שלו החוצה.

איך זה מתבצע

ברגע שזיהיתם את החולדות אצלכם בבית, כל מה שנותר לכם הוא פשוט להגיע אל איש המקצוע ולהזמין אותו אליכם לבית. במשך השעה הקרובה כל מה שהוא יעשה זה לנסות למצוא את החולדה ולהוציא אותה. ברוב המקרים לאחר כשעה, ואפילו פחות מכך החולדה כבר תהיה אצלו בידיים, ואתם תוכלו להיות בטוחים שהמרחב שלכם נקי מחולדות.

כמובן, במקרים שבהם הוא לא יצליח למצוא את החולדה הוא יעבור לשיטות ההדברה האחרות, כדי להבטיח לכם שכמה שיותר מהר החולדות כבר לא תהיינה בסביבה שלכם. הדברה ירוקה היא השיטה העדיפה עלינו, אולם כולנו מבינים שיש מקרים שבהם היא לא מצליחה ולכן נבחר ללכת על שיטות הדברה אחרות.

תופס חולדות

 

לסיכום

לכידה של חולדות יכולה להתבצע בשלל אמצעים. הדרך הראשונה לעשות את זה היא פשוט באמצעות הדברה של חולדות, כאשר אנחנו מפזרים חומרים שברגע שהחולדה תאכל אותם היא תמות. אפשרות אחרת היא לפזר מלכודות ברחבי הסביבה שבה החולדה נצפתה מתוך תקווה שהחולדה תתפתה לעלות על המלכודת. הדרך האחרונה היא פשוט ללכוד את החולדה עם הידיים.

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
איך להוביל מצבה בצורה מכובדת ומקצועית
בעלי מקצוע
איך להוביל מצבה בצורה מכובדת ומקצועית

פטירה של אדם קרוב היא אחד הדברים הכי קשים שאפשר לחוות. מה שיכול לעזור לכם להתמודד עם הקושי והסבל הרב שאתם חווים בתקופה שלאחר פטירתו זה עיסוק בדמותו ובהנצחת זכרו

צריך לשנות את המנעול
בעלי מקצוע
איך יודעים אם צריך להחליף מנעול?

מנעולים הם חלק מהותי בחיי היומיום שלנו. הם שומרים על הבתים, המכוניות והעסקים שלנו מאובטחים ומגנים על חפצי הערך שלנו. עם זאת, מנעולים עלולים להתבלות עם הזמן, וחשוב לדעת מתי

מנעולן בירושלים
בעלי מקצוע
כמה עולה להזמין מנעולן בירושלים

מצאתם את עצמכם נעולים מחוץ לבית או למשרד ותהיתם כמה יעלה להזמין מנעולן בירושלים? בחירת המנעולן הנכון היא קריטית לשקט הנפשי ולארנק שלכם , אבל עם כל כך הרבה אפשרויות

במות הרמה
בעלי מקצוע
במות הרמה – מדריך לשוכר המתחיל

אם יצא לכם לחלוף על פני אתר בנייה בזמן האחרון, ודאי נתקלתם בבמת הרמה כזו או אחרת. יחד עם זאת, במות הרמה מזמן אינן נחלתם הבלעדית של העובדים באתרי בנייה,