מהובלת הכיור להתקנתו – 4 שלבים שחובה להכיר

שיפוץ הבית או חדר האמבטיה מחייב התייחסות גם לכיורים, כאשר הכיור הוא חלק בלתי נפרד מעיצוב הבית הכללי ובמיוחד בחדר האמבטיה.

אז לאחר שבחרתם את הצבע והסגנון הרצוי, חשוב שתכירו מהם השלבים הכרוכים מהובלת הכיור ועד התקנתו

 

כיור- חלק מהותי בעיצוב הכללי

לאחר שחשבתם על הריצוף לחדר האמבטיה ובחרת את ארונות האמבטיה שישתלבו עם הצבע והתאורה בצורה משלימה, חשוב לשים לב גם לכיור הנדרש. חדר האמבטיה שלכם יכול להיות מסוגנן ומעוצב, אך כיור דולף, מקוף או ישן, עלול לפגוע בכל המראה והסגנון העיצובי המבוקש.

מלבד תשומת הלב הנדרשת לבחירת הכיור, התקנת הכיור צריכה להתבצע על ידי אינסטלטור מקצועי ומיומן, היות והתקנה לא מקצועית ואיכותית עלולה לגרום לנזקי צנרת ואף הריסת ארונות האמבטיה. לכן, בין אם בחרתם להתקין את הכיור על ידי אינסטלטור בחולון או אינסטלטור בנס ציונה, חשוב שתכירו את שלבי התקנת הכיור.

 

הובלת הכיור

הכיור הוא כלי מאוד פעיל בבית, בין אם במטבח או בחדר האמבטיה, ולכן הוא לרוב בנוי בצורה עמידה לשימוש יעיל וארוך טווח. יחד עם זאת, בעת הובלת הכיור, אי תשומת לב ואריזה נכונה, עלולה לגרום לכיור החדש לסימנים, סדקים ואף שברים בנקודות מסוימות.

לכן, בעת הובלת הכיור, ובמיוחד אם ההובלה מבוצעת עם כלי סניטריים נוספים, חשוב להקפיד שהכיור יהיה עטוף בחומרי אריזה איכותיים, אשר ישמרו עליו חלק ונקי עד לשלב התקנתו בבית.

 

פירוק הכיור הישן

לאחר הגעתו של הכיור אלינו באופן בטוח ושלם, אנחנו עוברים לשלב הבא, והוא פירוק הכיור הישן. בשלב זה, על האינסטלטור פועל לשחרור הכיור הישן מהחיבורים, באמצעות שחרור הסיפון והצינורות המחברים את הכיור למערכת הניקוז. לאחר מכן, יש לחתוך בעדינות את הסיליקון השומר על הכיור במקומו, ולשחרר את הכיור ממקום חיבורו.

 

התקנת הכיור

כעת, ניתן לעבור לשלב התקנת הכיור החדש. את הכיור יש להתקין לרוב בגובה של לפחות 90 ס"מ וכמובן להתחשב במיקום ובמידות המיועדות להכנסת הכיור בשיש או בארון האמבטיה.

שלב התקנת הכיור מתחלק למעשה ל-3 סוגי התקנות עיקריות:

התקנה שטוחה- זהו סוג ההתקנה הפופולארי ביותר, כאשר הכיור נמצא באותו גובה של השיש, או מעט נמוך ממנו.

התקנה תחתונה- התקנה שהייתה נפוצה בעבר וכיום כמעט ונעלמה לגמרי. בסוג התקנה זו, מדביקים את הכיור, באמצעות דבק סיליקון, לחלקו התחתון של משטח השיש.

התקנה עילית- זוהי התקנה שהפכה לנפוצה ביותר בחדרי האמבטיה, בעקבות סגנונות עיצוב מודרניים וחדשים. בהתקנה זו הכיור יושב על המשטח המיועד וכך נוצר אפקט עיצובי מרשים.

לסיכום, בכדי ליצור חיבור מושלם ואיכותי של הכיור למשטח המיועד, מומלץ להיוועץ באינסטלטור מקצועי ומנוסה ובכך להימנע מפגמים אסתטיים מיותרים ואף נזקים מהותיים לצנרת בהמשך.

 

 

עמדת שטיפת ידיים

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
בעלי מקצוע
לוכד חולדות במרכז

אם אתם סובלים מנוכחות של חולדות בסביבה שלכם, אתם צריכים לדעת שיש מי שיכול לעזור לכם. לכידה של חולדות היא אמנם דבר מורכב, אך כיום יש מגוון אמצעים שבעזרתם ניתן

איך להוביל מצבה בצורה מכובדת ומקצועית
בעלי מקצוע
איך להוביל מצבה בצורה מכובדת ומקצועית

פטירה של אדם קרוב היא אחד הדברים הכי קשים שאפשר לחוות. מה שיכול לעזור לכם להתמודד עם הקושי והסבל הרב שאתם חווים בתקופה שלאחר פטירתו זה עיסוק בדמותו ובהנצחת זכרו

צריך לשנות את המנעול
בעלי מקצוע
איך יודעים אם צריך להחליף מנעול?

מנעולים הם חלק מהותי בחיי היומיום שלנו. הם שומרים על הבתים, המכוניות והעסקים שלנו מאובטחים ומגנים על חפצי הערך שלנו. עם זאת, מנעולים עלולים להתבלות עם הזמן, וחשוב לדעת מתי

מנעולן בירושלים
בעלי מקצוע
כמה עולה להזמין מנעולן בירושלים

מצאתם את עצמכם נעולים מחוץ לבית או למשרד ותהיתם כמה יעלה להזמין מנעולן בירושלים? בחירת המנעולן הנכון היא קריטית לשקט הנפשי ולארנק שלכם , אבל עם כל כך הרבה אפשרויות