מהי הדרך הנכונה להוביל רשתות נגד מזיקים

כאשר אנחנו עוברים דירה ככל הנראה נהיה מעוניינים לחיות בתנאים טובים לפחות כמו שחיינו בדירה הקודמת. תנאי בסיסי לאיכות חיים בבית היא מניעת פלישת מזיקים. אם התקנתם רשתות בבית הקודם ואתם מעוניינים להשתמש בהם שוב בבית החדש כדי לחסוך בעלויות, כדאי שתקראו את המאמר שלפניכם.

 

למה בכלל צריך להתקין רשת נגד מזיקים?

אנו חיים במדינה בה האקלים מזמן מזיקים ברוב השנה, במיוחד בתקופה של סוף החורף. בין המזיקים נכללים יתושים, דבורים, תיקנים, יונים ועוד. המזיקים הללו מחפשים בביתנו תנאי מחיה הכוללים הגנה, חום/קור ומזון. מעבר לכך שלא נעים לחיות בבית עם יצורים בלתי רצויים, זה יכול להיות אפילו מסוכן. המזיקים מביאים עימם מחלות מהעולם שבחוץ הכוללים וירוסים, חיידקים ופטריות.

אנו מעוניינים שהבית שלנו יהיה מקום בטוח עבורנו, לכן כמובן שלא נרצה לחיות בחשש מתמיד באיזו מחלה אנו עשויים להידבק. בנוסף, בית ללא רשתות הוא בית שיתושים חודרים אליו באופן תמידי, לכן ישנה סכנת עקיצות. כדי להימנע, ייתכן שנרצה למרוח על גופנו תכשירים כגון "אלטוש" המכילים חומרים כימיים המזיקים לטווח הארוך, התקנת רשתות כמו www.nyatush.co.il יפחית משמעותית את השימוש בהם.

 

סוגי רשתות

כמו מוצרים רבים גם רשתות קיימות במגוון סוגים. הרשתות שונות זו מזו בחומר המרכיב אותן – הן מבחינת הרשת עצמה והן מבחינת המסגרת המקיפה אותן. ישנן רשתות המגיעות עם מסגרת מובנת שמתאימים מבעוד מועד למידות הפתחים, וכן ישנן רשתות המגיעות כשלעצמן, אותן מחברים למסגרת קיימת. בנוסף, הרשתות שונות במידת הצפיפות שלהן וכפועל יוצא גם ברמת השקיפות והעמידות שלהן.

 

הובלת רשתות

באופן כללי ישנן שתי צורות הובלה עיקריות – עצמאית ועל ידי איש מקצוע. אם ברצונכם לחסוך בעלויות ישנם סרטונים והדרכות ברחבי הרשת כיצד ניתן לפרק רשת קיימת ולהתקין אותה בבית החדש. אך לשיטה זו אין אחריות וכדי שהרשת לא תיפגם צריך לדעת לעשות זאת נכון. לחילופין, אם תרצו ללכת על בטוח מומלץ שאיש מקצוע המבין ברשתות יפרק עבורכם את הרשת ויבצע את ההובלה וההתקנה בבית החדש.

 

כמה זה יעלה לי?

מחירי הרשתות משתנים לפי פרמטרים קבועים כמו גודל, עמידות, צפיפות, מיקום הדירה, מבנה הפתח ועוד. למשל, ככל שהרשת עמידה יותר או מפיקה מראה שקוף יותר כך היא תהיה יקרה יותר. כמו כן, גם מחירי ההובלה משתנים כתלות בגורמים דומים. כפי שציינו, על מנת לחסוך הוצאות ניתן לבצע התקנה והובלה עצמאית בעזרת הדרכה אינטרנטית, אך זו לא שיטה שמומלצת לכל אחד.

 

לסיכום

כדי שהבית שלכם יישאר מוגן ממזיקים וכך גם אתם, מומלץ לרשת אותו. כך תוכלו לפתוח חלון לאוורור בלי חשש שיכנסו אורחים בלתי רצויים. ישנם סוגים רבים של רשתות וכן דרכים להובלת הרשתות הקיימות מביתכם הנוכחי לחדש, במצב של מעבר דירה. גם בנושא הזה כמו רבים אחרים ניתן לחסוך בעלויות, או ללכת על בטוח. העיקר שתהיו מוגנים 😊

חומר הדברה

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
אירוח בביתך
כללי
5 טיפים לאירוח מושלם בבית שלכם

אירוח בבית יכול להיות תענוג ומאידך יכול להיות גם כאב ראש לא קטן. להזמין אורחים אליכם הביתה זה מעיד על רוחב לב ונדיבות ונותן תחושה של משפחתיות. אירועים, מקטנים עד

איך להוביל ריהוט גן לבית החדש בבטחה
כללי
איך להוביל ריהוט גן לבית החדש בבטחה

בשעה טובה נכנסתם לבית החדש, ולפתע שמתם לב שיש לכם שטח פתוח לא מנוצל. השטח הזה בקלות יכול להפוך לחלק בלתי נפרד מהבית שלכם, אך אחד התנאים לכך שזה יקרה