מהם טווחי המחירים של עמדת טעינה לרכב

אם יש לכם רכב חשמלי, מהר מאוד תגלו שעמדת טעינה פרטית היא משהו שאתם לא יכולים לוותר עליו. בניגוד לתחנות דלק שפזורות באופן נרחב בארץ, עמדות טעינה לרכב חשמלי הן מחזה נדיר יותר. כדי שתוכלו להנות מהרכב שלכם ולא להיות תלויים בעמדות הטעינה המועטות, עליכם להתקין עמדת טעינה בבית. כאן נספר לכם כמה העמדה הזו הולכת לעלות.

 

עמדת טעינה לרכב חשמלי

כדי שתוכלו להנות מהרכב החשמלי, עליכם להתקין עמדת טעינה בבית. רכב חשמלי הוא לא דבר זול, ונהגים רבים שואלים את עצמם כמה הם יצטרכו להוסיף על מחיר הרכב עצמו בשל הצורך להתקין עמדת טעינה פרטית אצלם בבית. כדי שלא תישארו במתח לגבי השאלה הזו, אנחנו כאן כדי לספר לכם את כל מה שצריך לדעת על עמדת טעינה לרכב חשמלי מחיר.

עמדת טעינה לרכב

בית פרטי

התרחיש הזול ביותר הוא זה שבו אתם מחזיקים בחניה פרטית, בה אתם צריכים להטעין רק רכב אחד. בחניה כזו כל מה שאתם צריכים זה פשוט חיבור לחשמל עם שקע טעינה לרכב חשמלי. המחיר של החיבור עצמו הוא בערך 1500 ₪, והעלות הכוללת של ההתקנה אמורה להיות בסביבות 2500 ₪, כולל המחיר של השירות. המחירים אינם אחידים ומשתנים כמובן לפי החברות.

 

בתים משותפים

המחיר שעליו דברנו עד עכשיו נוגע להתקנה של עמדת טעינה בבית פרטי, כזה שבו החניה היא רק שלכם. כאשר אנחנו עוברים לדבר על בתים משותפים התסריט שונה לגמרי. אחרי שתקבלו הסכמה של הדיירים להתקנה של העמדה, עליכם לבדוק כמה עמדות אתם צריכים בפועל. מספר העמדות הוא נגזרת ישירה של מספר הדיירים שמחזיקים ברכב חשמלי.

בניגוד לבית פרטי שבו אנחנו יכולים להסתפק בעמדת טעינה חד פאזית, בבית משותף שבו יש מספר רכבים על העמדה אנחנו צריכים חיבור תלת פאזי דבר שכמובן מעלה את המחיר של התקנה העמדה. בנוסף, יש עוד שני דברים שצריך לקחת בחשבון.

עמדת טעינה לרכב

מונה חשמל ועבודות תשתית

כדי שעלות החשמל של העמדה לא תושת על כל הדיירים אלא רק על מי שמשתמש בעמדות הטעינה, עליכם להתקין מונה למערכת החשמל שבכל חודש יוודא מה הייתה צריכת החשמל של משתמשי העמדה. בנוסף, לעיתים יש צורך לבצע עבודות תשתית בשטח החנייה של הבניין כדי להתאים אותו להתקנה של העמדה, ומבחינת מחיר צריך לקחת את הנקודות הללו בחשבון.

 

לסיכום

התקנה של עמדת טעינה לרכב חשמלי היא תנאי סף למי שרוצה להפוך את הרכב הזה להיות הרכב המרכזי שלו. המחיר של עמדה כזו משתנה לפי מספר נתונים. הנתון הראשון הוא כמות שקעי הטעינה שיש בעמדה, שמשתנה כמובן לפי מספר הרכבים שצריכים להיטען בה. בנוסף, התקנה של מונה חשמל גם היא משהו שצריך לקחת בחשבון כיון שהיא מייקרת את המחיר של ההתקנה כולה.

עמדת טעינה לרכב

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
אירוח בביתך
כללי
5 טיפים לאירוח מושלם בבית שלכם

אירוח בבית יכול להיות תענוג ומאידך יכול להיות גם כאב ראש לא קטן. להזמין אורחים אליכם הביתה זה מעיד על רוחב לב ונדיבות ונותן תחושה של משפחתיות. אירועים, מקטנים עד

איך להוביל ריהוט גן לבית החדש בבטחה
כללי
איך להוביל ריהוט גן לבית החדש בבטחה

בשעה טובה נכנסתם לבית החדש, ולפתע שמתם לב שיש לכם שטח פתוח לא מנוצל. השטח הזה בקלות יכול להפוך לחלק בלתי נפרד מהבית שלכם, אך אחד התנאים לכך שזה יקרה