4 סוגי הבדק בית הקיימים בשוק

בדק בית הינו דבר שאסור לוותר עליו לכל מי שבונה דירה יחד עם קבלן או מעוניין לרכוש דירה יד שניה. בדק בית ייתן לכם ראש שקט ומידע מלא לגבי תקלות אפשריות בדירה, על ידי דו"חות מפורטים הנוגעים לנושאי הבניה, הקונסטרוקציה, הרטיבות, והאינסטלציה בדירה. במאמר זה נפרט על אודות 4 סוגי בדק בית הקיימים בשוק.

 

בדק בית: מה הוא כולל

בדק בית הינו בדיקה מקיפה שמבצעים לדירה במהלך בניה או לפני קנייתה כדי לוודא שאין בה ליקויים רציניים שעלולים לפגוע בכשירות המבנה למגורים ובדיירים עצמם. לא כל חברה מציעה שירותי בדק בית. חשוב לשים לב שחברה שמציעה שירותים אלו מעסיקה מהנדסים מומחים אשר יספקו לכם דו"חות מקיפים לגבי הדברים שהם יבדקו. נפרט כעת 4 סוגי בדק בית שקיימים בשוק, שחשוב להכיר:

 

  1. בדיקה של דירה יד שנייה: הליך שאסור לוותר עליו

לעיתים בדק בית נעשה על בתים בבניה, אך לעיתים יש צורך לעשות אותו על דירה קיימת אשר נמכרת והיא נחשבת לדירה יד שניה. חשוב מאוד לעשות בדק בית על ידי חברת בדק בית מומחית לדירה יד שניה, משום שיתכן שיתגלו בה ליקויים שנוצרו לאורך השנים: רטיבות עקב נזילת מים, שקיעה של הריצוף, רווחים וסדקים בקירות, וליקויים נוספים.

 

  1. בדיקה של דירה במהלך בנייה: מה חשוב לדעת

עוד לפני שהדירה מושלמת באופן סופי חשוב להתחיל לעשות לה בדיקות של בדק בית על ידי מומחים מקצועיים כדי לאתר ליקויים שעלולים להתרחש באופן עתידי. סוג בדיקה זו הוא חשוב ביותר כדי לחסוך כאבי ראש והתעסקויות מיותרות בהמשך.

 

  1. בדק בית באזורים שונים בארץ

בדיקות של בדק בית נעשות באזורים שונים בארץ. תצטרכו לבחור חברת בדק בית אשר עושה את בדיקותיה בכל מקום, כך שאם תצטרכו לבצע בדק בית במרכז או בצפון חברת בדק הבית תעשה זאת.

 

  1. בדק בית והשירותים במסגרת בדיקה זו

בדק בית אמיתי נעשה באופן מקיף ויכלול את הבדיקות הבאות: בדיקת רטיבות, בדיקת מרצפות, קונסטרוקציה, צנרת, אינסטלציה, שלד הבניין ואלמנטים נוספים. בדק בית אשר מתבצע רק באופן חלקי על אלמנט מסוים מאלו שנרשמו, לא יהיה מקיף ועלול לגרום לגילוי לקויים רציניים במבנה בהמשך.

 

לסיכום

בדק בית הינו דבר שאסור לוותר עליו. ניתן לבצע על דירה במהלך בניה או דירה שמעוניינים לרכוש יד שניה. בכל מקרה, בדק בית איכותי חייב לכלול מגוון רחב של בדיקות המתבצעות על ידי אנשי מקצוע מהנדסים מומחים אשר יספקו לכם דו"חות שונים בסוף הבדיקה. בדק בית ניתן לביצוע בכל אזורי הארץ, אך חשוב לוודא את וותק וניסיון החברה שמציע את שירותי בדק הבית. אל תרכשו דירה חדשה ללא בדק בית איכותי, מקיף ושלם.

אנשי תחזוקה

 

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
בעלי מקצוע
לוכד חולדות במרכז

אם אתם סובלים מנוכחות של חולדות בסביבה שלכם, אתם צריכים לדעת שיש מי שיכול לעזור לכם. לכידה של חולדות היא אמנם דבר מורכב, אך כיום יש מגוון אמצעים שבעזרתם ניתן

איך להוביל מצבה בצורה מכובדת ומקצועית
בעלי מקצוע
איך להוביל מצבה בצורה מכובדת ומקצועית

פטירה של אדם קרוב היא אחד הדברים הכי קשים שאפשר לחוות. מה שיכול לעזור לכם להתמודד עם הקושי והסבל הרב שאתם חווים בתקופה שלאחר פטירתו זה עיסוק בדמותו ובהנצחת זכרו

צריך לשנות את המנעול
בעלי מקצוע
איך יודעים אם צריך להחליף מנעול?

מנעולים הם חלק מהותי בחיי היומיום שלנו. הם שומרים על הבתים, המכוניות והעסקים שלנו מאובטחים ומגנים על חפצי הערך שלנו. עם זאת, מנעולים עלולים להתבלות עם הזמן, וחשוב לדעת מתי

מנעולן בירושלים
בעלי מקצוע
כמה עולה להזמין מנעולן בירושלים

מצאתם את עצמכם נעולים מחוץ לבית או למשרד ותהיתם כמה יעלה להזמין מנעולן בירושלים? בחירת המנעולן הנכון היא קריטית לשקט הנפשי ולארנק שלכם , אבל עם כל כך הרבה אפשרויות