פירוק וילונות לפני הובלה – כך תעשו את זה נכון

אתם עוברים לבית חדש, פירקתם כל דבר בבית וארזתם לקופסאות קרטון, כל שנותר לכם לפני שההובלה מגיעה, זה לפרק ולארוז את הווילונות שלכם.

 

הסרת הווילונות ואחסונם

הסירו ווילונות מהמוטות שלהם וקפלו אותם בעדינות. כדאי לשים את הבד בשקית או קופסה במיוחד בשבילו או עם מגבות או מוצרי טקסטיל אחרים כדי להימנע מכך שהווילון יתקמט יתר על המידה או יינזק מאחר ויישפך עליו או יקרע אותו כל מוצר אחר אותו ארזתם.

 

מוטות הווילון

פרקו את המוטות של הווילון מהקיר וארזו אותם בנפרד מכל חפץ אחר אותו תרצו לארוז. בין אם מדובר במוטות מתקפלים ובין אם מדובר במוטות שלא ניתן לקפל, לא תרצו שהם יתעקמו בגלל חפצים אחרים שהיו איתם באותו הארגז והכבידו עליהם. בסופו של דבר המוטות האלה יצטרכו להיות מורכבים בבית החדש ולא תרצו להיאלץ לקנות מוטות חדשים ובכך שתהיה לכם הוצאה נוספת פרט לשלל ההוצאות הכלולות במעבר דירה.

 

חלקים קטנים

כל החלקים הקטנים הנלווים לווילונות חשובים להרכבתם בביתכם החדש, ובגלל היותם קטנים, הם הכי בסיכון להיעלם וללכת לאיבוד בעת המעבר ואריזת החפצים השונים. לכן, כדאי שאת החלקים הקטנים הקשורים בהרכבת הווילונות תשימו בשקית קטנה.

 

אריזה ותיוג

ארזו את כל חלקי הווילונות – הווילונות עצמם, המוטות והחלקים הקטנים הנלווים להרכבתם – בארגזים או שקיות בנפרד אחד מהשני, אך עם זאת, כדאי שתוודאו שהשקיות או הארגזים המכילים את חלקי הווילון יהיו ממוקמים במקום אחד במשאית ההובלה. בנוסף, כתבו על כל שקית וארגז באופן בולט (תיוג) מה הוא מכיל, כך תדעו היכן בדיוק נמצאים המוטות ואיפה תוכלו למצוא את הברגים והחלקים הקטנים להרכבתם.

 

לסיכום

כאשר הגיע הזמן לארוז את הווילונות לפני המעבר לבית חדש, כדאי שתארזו אותם בצורה כזו שהם לא יינזקו ושתוכלו למצוא את כל החלקים שלהם ביתר נוחות.

הסרת הווילונות ואחסונם – אחרי שהסרתם את הווילונות, קפלו אותם בעדינות וארזו אותם בנפרד משאר החפצים שלכם כדי להימנע מכתמים ונזקים שיכולים להיגרם לווילונות שלכם אם יארזו ביחד עם חפצים שונים, ניתן לארוז אותם עם מוצרי טקסטיל. מוטות הווילון – גם את המוטות כדאי לארוז בשקית או קופסה נפרדת כדי להימנע מעיקומם. חלקים קטנים – את כל החלקים הקטנים השייכים בהרכבת הווילונות ארזו בשקית קטנה כדי שלא תאבדו אותם בעת האריזה וההובלה של שאר החפצים שלכם. אריזה ותיוג – ארזו את כל חלקי הווילונות בשקיות ובארגזים וכתבו באופן בולט (תיוג) על כל אחד מהם מה הוא מכיל. כך תוודאו שאתם יודעים היכן נמצא כל חלק הקשור בהרכבת הווילון. בנוסף כדאי שתמקמו את כל השקיות או הארגזים הקשורים בווילונות במקום אחד בהובלה, כך תדעו בדיוק היכן לחפשם כשתפרקו אותם בביתכם החדש.

 

ווילון מעוצב

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
הובלות והעברות
טיפים להפחתת נזקים בהובלת שטיח

רבים חושבים שהובלה של שטיח היא עניין פשוט, אך זהו לא המצב. צריך להכין את השטיח מראש לפני ההובלה ובמהלכה כדי שתוכלו להיות בטוחים שהשטיח שלכם יגיע במצב טוב ועם

מזרן נוח
טיפים והמלצות להובלות
איך להוביל מזרן אורטופדי בלי שיהרס

מזרן אורטופדי הוא תוצר של מחקרים מדעיים רפואיים על שלד גוף האדם ואיכות שינה. במרכזו של מזרן אורטופדי ישנה ליבה רב שכבתית המעניקה לגוף תמיכה איכותית. מעבר לכך, המזרן בנוי

מעבר ציוד ממקום למקום
טיפים והמלצות להובלות
איך להוביל ציוד להשכרת לאירועים ממקום למקום

לכולנו ברור שכשמדברים על הובלת ציוד אירועים מנקודה א' לנקודה ב', מדובר בעצם בהובלה רגישה למדי. בין אם מדובר בציוד סאונד, תאורה או צילום, אתם תצטרכו להוביל את אותו ציוד

איש הובלות
טיפים והמלצות להובלות
שוק ההובלות בישראל – חברה מומלצת

אתם רוצים לעבור דירה בקרוב? או להוביל את משרדי חברת ההייטק שלכם למקום חדש? אם כך, טבעי שתרצו לדעת דבר או שניים אודות שוק ההובלות בישראל, ועל כך במאמר שלפניכם.