קלנועית – רק דרך רכבי אמירים

קלנועית יכולה לשפר לכם את איכות החיים, אם רק תדעו איך לבחור אותה נכון.

קניית קלנועית חייבת להיעשות בחוכמה, תוך שימת דגש לצרכים שלכם ולסיבה שבגללה אתם רוכשים אותה – רק כך תבחרו את הקלנועית המתאימה.

 

קלנועית – מה זה?

הקלנועית היא כלי תחבורה הפועל על חשמל, ומיועדת להתניידות בדרכים עירוניות, ואפילו בתוך הבית. הקלנועית מיועדת לנוסע יחיד, אולם ישנם דגמים המאפשרים נסיעה של שניים. תפעול הקלנועית מתבצע באמצעות מוט או הגה, והיא משמעותית קלה יותר לנהיגה לעומת רכב או כיסא חשמלי ממונע, ולכן הפכה יותר ויותר לכלי רכב מועדף על אוכלוסיות מסוימות.

 

למי מיועדת הקלנועית?

הקלנועית משרתת אנשים מבוגרים המתקשים ללכת ממקום למקום, ומצד שני אינם מסוגלים לנהוג ברכב רגיל. מאחר ותפעול הקלנועית הינו קל בהרבה מרכב, הקלנועית מהווה לכך פתרון מצויין. בנוסף, הקלנועית מיועדת לאנשים בעלי מוגבלויות, אשר זקוקים לאמצעי התניידות בבית ומחוצה לו. ניתן גם לראות שימוש בקלנועיות במושבים ובקיבוצים, כאשר תושבים ומשפחות רבות מעדיפים את השימוש בקלנועית לנסיעה למרחקים קצרים בתוך היישוב מאשר התנעת רכבם הפרטי.

 

איזה סוגים של קלנועית יש?

כפי שמפרט אלמוג קינן, מייסד האתר רכבי אמירים, ישנם סוגים רבים של קלנועית ולכן הבחירה צריכה להיעשות בשיקול דעת. באתר של רכבי אמירים תוכלו לקבל מידע על כל קלנועית, מהו המשקל שלה, למי היא מתאימה, ומהן היתרונות והחסרונות שלה לעומת הדגמים האחרים המוצעים בשוק. הקלנועית אליה וודאי נחשפתם בכביש, היא הקלנועית סגורה, בעלת שני מושבים וגגון. עם זאת, קיימות עוד קלנועיות רבות למגוון שימושים: קלנועית מתקפלת, קלנועית קלה לנסיעה בתוך מבנים, קלנועית ההופכת לטרולי ומאפשרת נשיאה שלה בטיולים מעבר לים ועוד.

 

איך בוחרים את הקלנועית הנכונה?

לפני שאתם קונים קלנועית, עליכם לוודא שאתם מבינים מהם הצרכים שלכם, כדי שתוכלו לעשות קנייה חכמה. חשבו למה אתם צריכים קלנועית, האם אתם צריכים אותה להתניידות בעיקר בתוך הבית, או מחוצה לו? האם תרצו להסיע עוד נוסע מלבדכם? ישנן קלנועיות קלות משקל וקומפקטיות, אשר ישרתו אתכן מעולה בהתניידות בתוך הבית, אך פחות יתאימו לנסיעה עירונית. אלמנט נוסף אותו כדאי לקחת בחשבון, הוא הסביבה – אם הינכם גרים בסביבה שאינה מישורית, אתם זקוקים לקלנועית חזקה שתיקח אתכם בעליות ובירידות. לאלו מכם שגרים במושב ומחפשים קלנועית בה תוכלו להקפיץ את המשפחה ולעשות סידורים בתוך היישוב, תצטרכו לבחור בקלנועית הגדולה, כיוון ששאר הסוגים לא יאפשרו לכם לצרף נוסעים.

 

לסיכום

קלנועית היא כלי רכב קטן, המספק פתרון למי שמחפש דרך להגיע ממקום למקום, בגלל קושי בניידות או מטעמי נוחות. קיים מגוון רחב של קלנועיות- מקלנועיות קטנות המיועדות לנסיעה בתוך הבית,  כאלו שמתקפלות ומיועדות לנשיאה בטיולים ועד לקלנועיות גדולות המאפשרות הסעת נוסע נוסף. לפני שאתם בוחרים את הקלנועית שלכם, קראו על כל קלנועית והבינו איזו מהן תשרת את המטרה שלכם כראוי.

 

כלי תחבורה

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
בעלי מקצוע
לוכד חולדות במרכז

אם אתם סובלים מנוכחות של חולדות בסביבה שלכם, אתם צריכים לדעת שיש מי שיכול לעזור לכם. לכידה של חולדות היא אמנם דבר מורכב, אך כיום יש מגוון אמצעים שבעזרתם ניתן

איך להוביל מצבה בצורה מכובדת ומקצועית
בעלי מקצוע
איך להוביל מצבה בצורה מכובדת ומקצועית

פטירה של אדם קרוב היא אחד הדברים הכי קשים שאפשר לחוות. מה שיכול לעזור לכם להתמודד עם הקושי והסבל הרב שאתם חווים בתקופה שלאחר פטירתו זה עיסוק בדמותו ובהנצחת זכרו

צריך לשנות את המנעול
בעלי מקצוע
איך יודעים אם צריך להחליף מנעול?

מנעולים הם חלק מהותי בחיי היומיום שלנו. הם שומרים על הבתים, המכוניות והעסקים שלנו מאובטחים ומגנים על חפצי הערך שלנו. עם זאת, מנעולים עלולים להתבלות עם הזמן, וחשוב לדעת מתי

מנעולן בירושלים
בעלי מקצוע
כמה עולה להזמין מנעולן בירושלים

מצאתם את עצמכם נעולים מחוץ לבית או למשרד ותהיתם כמה יעלה להזמין מנעולן בירושלים? בחירת המנעולן הנכון היא קריטית לשקט הנפשי ולארנק שלכם , אבל עם כל כך הרבה אפשרויות