שולחנות מעוצבים במעבר דירה – למה זה מלחיץ

מעבר דירה הוא סיטואציה מלחיצה עבור כל אחד.

יש המון דברים לדאוג להם, המון מה לעשות, ורהיטים מעוצבים רבים שיש לשמור עליהם בעת המעבר.

אז איך כדאי להתמודד עם הלחץ הזה?

העברת רהיטים מעוצבים לדירה חדשה, ובפרט שולחנות סלון מעוצבים, עשויה להיות מטלה מלחיצה ובעייתית. מדובר לרוב ברהיטים יקרים שלהם משמעות רבה גם לעיצובו הכללי של הסלון וגם לליבם של הבעלים שלו. נזק כתוצאה ממעבר הדירה לרהיט שכזה יכול לעלות לכם ביוקר, גם מבחינה כספית וגם מבחינת לחץ. אם כך, כיצד ניתן להפוך את מטלת העברת הדירה של שולחן הסלון המעוצב לקלה ונעימה יותר?

 

חשיבות החומרים שמהם עשויים השולחנות

שולחנות מעוצבים עשויים לרוב מעץ מלא, זכוכית או מתכת. לכל אחד מהחומרים הללו יש נקודות תורפה, ולכן חשוב מאוד לקחת בחשבון את התכונות של החומר שממנו עשוי השולחן שלכם. כך למשל שולחן עשוי עץ פגיע מאוד לנזק של רטיבות, זכוכית מצידה יכולה להישבר ולהיסדק, ומתכת רגישה לפגעי צבע ויכולה בשל חוזקה לפגוע ברהיטים אחרים.

 

השתמשו בציוד להגנה על רהיטים

בשל פגיעות החומרים, בזמן שאתם אורזים את שולחן הסלון המעוצב שלכם, כדאי להשתמש בכיסויים רכים מיוחדים המיועדים למניעת שריטות ומכות. אם אין ברשותכם כיסויים כאלה, ניתן לעטוף את השולחן בשמיכות או במגבות. שימו לב בפרט לפינותיו של השולחן – זוהי נקודת תורפה ברהיט שיכולה להינזק בקלות רבה בעת מעבר. שימוש בשיטה זו חשוב במיוחד כשמדובר בשולחן העשוי עץ, שכן חומר זה יכול להינזק בקלות יתרה.

 

דאגו לחלקים הקטנים

לשולחנות סלון רבים יש חלקים קטנים שעלולים להשתחרר או להישמט מהם בעת העברתם. מדובר בעיקר במגירות ופלטות להרחבת השולחן, אך לשולחנות מעוצבים עשויים להיות גם חלקים קטנים אחרים. בעת מעבר דירה, דאגו שחלקים אלו קשורים היטב לגוף השולחן, שכן חלק שמשתחרר בעת המעבר יכול ללכת לאיבוד, להינזק או לגרום נזק לגוף השולחן.

 

השתמשו במובילים מקצועיים

אחרי שהכנתם את הרהיטים שלכם למעבר, חשוב מאוד לבחור באנשים הנכונים להעביר אותם. יכול להיות מפתה לבחור באופציה הזולה ביותר, אך כשמדובר בהובלה של שולחנות מעוצבים יקרי ערך, חשוב לבחור בחברת העברה מקצועית ומיומנת. חפשו המלצות למובילים ברשת, בקרב חברים או מהמשפחה – חברת הובלה עם היסטוריה מוכחת של מצוינות ומובילים מנוסים תגן על הרהיטים שלכם ותחסוך לכם כסף ולחץ רבים.

 

העברת דירה של שולחנות מעוצבים – מלחיץ אך אפשרי

אז כפי שאפשר לראות, העברת דירה של שולחנות מעוצבים היא משימה לא פשוטה, ולכן הלחץ שהיא מביאה איתה הוא במקום. בכל זאת, אם כבר רכשתם שולחן כזה – תרצו לשמור עליו לשנים רבות. אבל למרות הלחץ המובן, זאת בהחלט משימה אפשרית. כל שצריך הוא לשים לב לפרטים.

חלל ביתי

 

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
בעלי מקצוע
לוכד חולדות במרכז

אם אתם סובלים מנוכחות של חולדות בסביבה שלכם, אתם צריכים לדעת שיש מי שיכול לעזור לכם. לכידה של חולדות היא אמנם דבר מורכב, אך כיום יש מגוון אמצעים שבעזרתם ניתן

איך להוביל מצבה בצורה מכובדת ומקצועית
בעלי מקצוע
איך להוביל מצבה בצורה מכובדת ומקצועית

פטירה של אדם קרוב היא אחד הדברים הכי קשים שאפשר לחוות. מה שיכול לעזור לכם להתמודד עם הקושי והסבל הרב שאתם חווים בתקופה שלאחר פטירתו זה עיסוק בדמותו ובהנצחת זכרו

צריך לשנות את המנעול
בעלי מקצוע
איך יודעים אם צריך להחליף מנעול?

מנעולים הם חלק מהותי בחיי היומיום שלנו. הם שומרים על הבתים, המכוניות והעסקים שלנו מאובטחים ומגנים על חפצי הערך שלנו. עם זאת, מנעולים עלולים להתבלות עם הזמן, וחשוב לדעת מתי

מנעולן בירושלים
בעלי מקצוע
כמה עולה להזמין מנעולן בירושלים

מצאתם את עצמכם נעולים מחוץ לבית או למשרד ותהיתם כמה יעלה להזמין מנעולן בירושלים? בחירת המנעולן הנכון היא קריטית לשקט הנפשי ולארנק שלכם , אבל עם כל כך הרבה אפשרויות