3 שיטות לחסוך כשמדובר בהובלות קטנות

החלטתם להתחדש בכמה רהיטים חדשים לבית שלכם, או שאתם עוברים דירה אבל לא מתכוונים להעביר את כל התכולה שלה? הובלות קטנות שכאלה יעלו לכם כסף ולפעמים הרבה כסף.

ריכזנו עבורכם 3 טיפים שיעזרו לכם לחסוך כאשר מדובר בהובלות קטנות

 

מה משפיע על המחיר?

לפני שנגיע לאיך לחסוך כסף, כדאי שנדע קודם ממה מושפע המחיר של הובלות קטנות. ככל שנהיה מודעים יותר למה משפיע על המחיר, כך נוכל להשפיע עליו לטובתכם.

חשוב להבין שהמחיר מושפע בעיקר משלושה פרמטרים עיקריים: היקף התכולה, היקף העובדים הנדרשים וזמן ומרחק ההובלה. ככל שתהיה לכם תכולה רחבה יותר התופסת יותר מקום ומשקל, כך תייקרו את ההובלה. הובלה קטנה לרוב תדרוש שימוש בטנדר או רכב הובלות קטן ולא במשאית. ככל שהתכולה שלכם תתפוס יותר שטח על רכב ההובלה ותכביד עליו, כך המחיר יעלה בהתאם. בנוסף, תלוי כמה עובדים יצטרך המוביל עבור ההובלה שלכם. כמובן שגם כאן זה תלוי בהיקף ההובלה. המרחק ממנו אתם מבקשים להעביר את התכולה שלכם גם הוא משפיע, כיוון שמרחק גדול יותר ידרוש מהמוביל יותר זמן, וזמן = כסף.

 

השוואת מחירים

הדבר הראשון והחשוב ביותר שעליכם לעשות כדי לחסוך עלויות הוא להשוות מחירים בין הובלות. תוכלו בקליק פשוט לחפש את מגוון האפשרויות של ההובלה שאתם מחפשים. לאחר קבלת תוצאות החיפוש, תוכלו להשוות מחירים ולבחור במוביל המשתלם ביותר עבורכם. שימו לב שלעיתים המחיר הנקוב אולי יהיה נמוך, אך יתכן ויהיו עלויות נוספות. לכן כשאתם מקבלים הצעה, חשוב לבחון מה היא כוללת. בנוסף, תוכלו באמצעות השוואת המחירים להבין את הטווח ולהתמקח על המחיר עם המוביל שאתם רוצים. ברגע שתציגו לו שיש מובילים זולים ממנו, הוא בוודאי יוריד לכם את המחיר בהתאם.

 

תכנון מוקדם

תכנון מוקדם של ההובלה יחסוך לכם הרבה עלויות. כאמור, זמן וכמות עובדים משפיעים על המחיר ועלולים לייקר אותו. לכן, ככל שתהיו מוכנים מבעוד מועד להובלה ותתכננו את אריזת החפצים שלכם כך שהעמסתם תהיה מהירה יותר, תוכלו לחסוך יותר. כדאי לחשוב כשאתם אורזים איך לארוז בצורה שאדם אחד בלבד יכול להעמיס ולהעביר הכל, ובכך לחסוך מכם את הצורך לשלם על עובדים נוספים. במידה ויש לכם הובלה מכמה מקומות, מומלץ לתכנן מסלול נסיעה כך שיהיה המהיר ביותר.

 

Carpool רק עם הובלות

אם יש לכם הובלה קטנה שלא תופסת את כל המקום ברכב מסחרי קטן, למה שלא לשתף? כדאי לברר עם השכנים שלכם בסביבה האם גם הם עוברים או עושים הובלה קטנה, וכך אולי תוכלו להצטרף יחד להובלה אחת ולחסוך עלויות. במידה ואין לכם שכנים שעושים הובלה, אולי תוכלו לדבר עם המוביל ולשאול אותו. נסו לברר מתי הוא נמצא באזור שלכם והאם יש הובלות נוספות באזור ובקשו להצטרף להובלה – בטוח שאף אחד לא יסרב לשלם פחות.

 

מחשבון

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
בעלי מקצוע
לוכד חולדות במרכז

אם אתם סובלים מנוכחות של חולדות בסביבה שלכם, אתם צריכים לדעת שיש מי שיכול לעזור לכם. לכידה של חולדות היא אמנם דבר מורכב, אך כיום יש מגוון אמצעים שבעזרתם ניתן

איך להוביל מצבה בצורה מכובדת ומקצועית
בעלי מקצוע
איך להוביל מצבה בצורה מכובדת ומקצועית

פטירה של אדם קרוב היא אחד הדברים הכי קשים שאפשר לחוות. מה שיכול לעזור לכם להתמודד עם הקושי והסבל הרב שאתם חווים בתקופה שלאחר פטירתו זה עיסוק בדמותו ובהנצחת זכרו

צריך לשנות את המנעול
בעלי מקצוע
איך יודעים אם צריך להחליף מנעול?

מנעולים הם חלק מהותי בחיי היומיום שלנו. הם שומרים על הבתים, המכוניות והעסקים שלנו מאובטחים ומגנים על חפצי הערך שלנו. עם זאת, מנעולים עלולים להתבלות עם הזמן, וחשוב לדעת מתי

מנעולן בירושלים
בעלי מקצוע
כמה עולה להזמין מנעולן בירושלים

מצאתם את עצמכם נעולים מחוץ לבית או למשרד ותהיתם כמה יעלה להזמין מנעולן בירושלים? בחירת המנעולן הנכון היא קריטית לשקט הנפשי ולארנק שלכם , אבל עם כל כך הרבה אפשרויות