מה לעשות עם תכולת הדירה כשעושים רילוקיישן?

אתם ובני המשפחה שלכם עומדים לבצע רילוקיישן? בין הדאגות והחששות שצפויים בתהליך זה, כדאי לא לשכוח את מה שכבר קיים – התכולה של הדירה הישנה שלכם. בעוד שהדירה עצמה בדרך כלל נמכרת או מושכרת, לא תמיד יש פתרון לתכולה. במאמר הבא נסביר מה אפשר לעשות עם תכולת הדירה כשעושים רילוקיישן.

 

דירה וחפצים במהלך רילוקיישן

רילוקיישן למדינה זרה, בין אם זה לצרכי עבודה, צרכים רפואיים או כל רצון אחר של המשפחה, הוא לא תהליך פשוט. התרגלות לתרבות חדשה ולאזורים חדשים היא דבר שיכול לעורר חשש ודאגה בפני עצמו. רבים ממבצעי הרילוקיישן דואגים גם בכל מה שקשור לדירה הישנה שלכם ולתכולת הדירה שלהם. במקרים רבים, בעת ביצוע הרילוקיישן, הדירה הישנה נמכרת או מושכרת לצרכי מגורים לאנשים אחרים. את התכולה אפשר לאחסן בשירותי אחסנה, כמו שירותי אחסנה בחיפה, בני ברק או כל עיר אחרת.

דירה ברילוקיישן

מה אתם רוצים להשאיר ומה לא?

בין אם מדובר על קרטונים להובלה, אחסנת תכולת דירה, אחסנה בחיפה או על כל פתרון המתקשר למעבר דירה בצורה כזו או אחרת, אתם צריכים קודם כל להבין מה אתם רוצים לעשות עם התכולה של הדירה שלכם. ראשית, מומלץ למיין את החפצים והפריטים השונים לכאלו שאתם רוצים להשאיר אצלכם ולכאלו שאתם מעדיפים לתרום, למכור או לזרוק.

 

מקום בטוח לחפצים שלכם

אחרי שהבנתם אלו חפצים, פריטים ורהיטים אתם רוצים להשאיר, אתם צריכים להבין שהרוב המוחלט שלהם לא יגיע אתכם לדירה החדשה מעבר לים. לשם כך נוצרו שירותי אחסנה ייעודיים עבור אנשים שצריכים לאחסן תכולה של דירה לפרק זמן מסוים.

 

אריזה מקדימה של הציוד

כדי לאחסן את התכולה של הדירה הישנה שלכם בתוך מקום שמציע שירותי אחסנה רלוונטיים, ליום בו תחליטו לחזור בחזרה לישראל, אתם צריכים לארוז את הציוד שלכם קודם כל. מומלץ לעשות זאת בצורה יסודית, לא חפוזה, מסודרת ונוחה, על מנת שבבוא העת תוכלו לפתוח את האריזות ולמקם את התכולה שלכם מחדש, ללא בעיות.

דירה ברילוקיישן

תכולה שנמצאת במקום בטוח

במהלך השהות שלכם בחו"ל, התכולה שלכם תישאר במקום בו היא הושארה. במידה ויהיה צורך בהזזה או שינוע שלה, יצרו אתכם קשר בנוגע לכך. התכולה אמורה להישמר במקום מוצל, שלא סובל ממזג אוויר חם מדי או קר מדי.

 

פתרון זול יותר מרכישת מחסן

לא מעט אנשים שמבצעים רילוקיישן תוהים האם לא מדובר בפתרון יקר מדי. החלופה לאחסון תכולת הדירה היא או הובלה של הציוד לחו"ל או רכישה של מחסן פרטי לצורך אחסון. שני אלו יקרים יותר בצורה משמעותית משירותי אחסון.

 

מקום עם מוניטין

החלטתם שאתם רוצים לאחסן את התכולה של הדירה שלכם במקום המציע שירותי אחסון? שימו לב כי מדובר על מקום עם מוניטין, שאחסן כבר בעבר תכולות של דירות שונות לפרקי זמן ארוכים בהצלחה.

דירה ברילוקיישן

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
קיבלתם דירה בירושה! מה עכשיו - מדריך מקיף
בלוג ההובלות
קיבלתם דירה בירושה! מה עכשיו? – מדריך מקיף

קבלת דירה בירושה יכולה להיות מרגשת ומאתגרת כאחד. בין אם זה מבן משפחה או ממישהו אחר, בעלות על נכס חדש מביאה עמה מגוון של אפשרויות ואחריות. מהבנת ההיבטים המשפטיים ועד

בלוג ההובלות
כך תכינו את המטבח שלכם להובלה

מעבר לבית חדש יכול להיות תקופה מרגשת אך מלחיצה, במיוחד כשמדובר בארגון המטבח שלכם. המטבח הוא לב הבית וחשוב לוודא שהוא מסודר בצורה פונקציונלית וגם אסתטית. בין אם אתם עוברים

דולרים
בלוג ההובלות
כל הטיפים להורדת מחיר הובלת דירה

מחירי הובלה יכולים להשתנות מחברה אחת לאחרת, מה שקובע את מחיר ההובלה הוא המרחק מיעד ליעד וכמובן גודל תכולת הדירה. ועדיין ישנם מספר דרכים בהם ניתן להוזיל את עלויות ההובלה,