המדריך המלא להובלה והרכבה של פרגולות אלומיניום

פרגולה לחצר הבית היא אחד הדברים השימושיים ביותר ומהווה פתרון מעולה לישיבה נעימה בחצר. היא נותנת שטח צל רחב ובימים גשומים מהווה מחסה מפני הגשם. פרגולות קיימות בשני סוגים עיקריים – פרגולות עץ וכן פרגולות אלומיניום. גם פרגולת עץ וגם פרגולת אלומיניום אפשר להוביל ולהרכיב לגמרי לבד, ובמאמר זה הכנו לכם את המדריך המלא להובלה והרכבה של פרגולות אלומיניום.

 

למה דווקא פרגולת אלומיניום?

בעבר פרגולת עץ היתה האופציה האולטימטיבית לחצר הבית, אולם עם השנים התגלו גם יתרונותיהן הרבים של פרגולות אלומיניום. אז כחלק מהמדריך המלא להובלה והרכבה של פרגולות אלומיניום, כדאי קודם להבין למה לבחור דווקא בהן.

אז היתרון הכי גדול של פרגולות אלומיניום הוא שאלומיניום הוא חומר קל, מה שמאפשר הובלה והרכבה הרבה יותר פשוטה של הפרגולה הזו מאשר של פרגולת עץ. יתרון נוסף שנובע גם הוא ממשקלו הקל של חומר האלומיניום הוא שאפשר להתקין פרגולת אלומיניום גם במרפסת בבניין משותף.

עוד שני יתרונות גדולים של פרגולות אלומיניום הם שפרגולות אלומיניום יכולות להגיע בהרבה סוגי דגמים וצבעים משתנים, וכן שפרגולת אלומיניום שלא משלבת מנגנון חשמלי – אין צורך בתחזוקה שלה כלל.

 

 

פרגולה אלומניום

 

 

המדריך המלא להובלה והרכבה של פרגולות אלומיניום

אז הגענו לחלק העיקרי והוא המדריך המלא להובלה והרכבה של פרגולות אלומיניום. לפני שבכלל מתחילים להוביל ולהרכיב, יש צורך לבדוק שיש לכם את כל הציוד. מטר למדידות, פלס ומקדחה הם שלושה כלים שהם מאסט.

התחילו מלמדוד את השטח שבו אתם רוצים להציב את הפרגולה, כך תדעו איזה גודל פרגולה עליכם לרכוש. בשלב השני בחרו את הפרגולה עצמה לפי מאפיינים של גודל וצבע. חשוב לדעת שפרגולת אלומיניום אפשר לקנות או בקיט מאורגן או בחלקים נפרדים. מומלץ כמובן לקנות את הקיט המאורגן ולקבל את כל החלקים ביחד, במקום להתעסק עם כל אחד מהם בנפרד.

 

אוקיי, הקיט אצלי, מה עכשיו?

כעת הגיע הזמן לסמן את מקום החיבור בין הקורה לקיר הבית, בהנחה כמובן שהפרגולה היא צמודת קיר. בנוסף, סמנו על הקרקע את מיקום חיבור הברגים, בהנחה והיא תעמוד על שטח מרוצף. כמו כן, יש לסמן את מיקום העמודים.

 

קדימה, הגיע הזמן לקדוח!

בשלב הבא חברו את הקורה לקיר באמצעות מקדחה והברגים המיועדים. לאחר מכן יש לחבר את הבסיסים לשני העמודים שממול המבנה, ולחזק אותם באמצעות ברגים מתאימים. לאחר שהבסיסים יציבים יש לחבר גם את עמודי הפרגולה.

כעת הגיע הזמן לחבר את הקורות העליונות, גם כאן באמצעות מקדחה וברגים. התחילו מהקורה שמחברת בין שני העמודים, ולאחריה חברו גם את הקורות הנוספות.

כמעט סיימנו…

בשלב האחרון הניחו את הגג או החיפוי על הפרגולה וחברו אותו היטב. שימו לב – חיבורים רופפים עלולים לגרום להתפרקות של הפרגולה. בהצלחה!

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
קרטונים להובלת אקססוריז
הובלת פריטים
הובלה של מוצרי אקססוריז ב- 3 שלבים

הובלה של מוצרי אקססוריז היא הובלה שצריכה להיות רגישה יותר ומותאמת למוצר עצמו. בעוד ושינוע של דירה שלמה ורהיטים הוא שינוע פשוט יותר, מאחר ומדובר ברהיטים גדולים וגסים, הובלה של

מעבר ציוד
הובלת פריטים
מחירי הובלות בעיר באר שבע

בבאר שבע, בירת הנגב, תוכלו למצוא חברות הובלה רבות שיסייעו לכם במעברי דירה או בהעברת ציוד או פריטים בודדים – אבל איך תדעו מה השירות הטוב ביותר עבורכם, שמשלב בין

ארגזים
הובלת פריטים
הובלת משטחים

אם יש משהו שמאפיין תעשיות רבות ומפעלים, זו העובדה שבכל המקומות הללו יש צורך במשטחים שונים שעליהם כל הסחורה עומדת. אם אתם עוסקים בתחום הזה אתם בוודאי יודעים לומר שמדובר

פריט איכותי
הובלת פריטים
כיצד להוביל פריט יקר ארך קטן ממקום אחד לאחר?

כשמדובר בהובלת פריטים יקרים, אין תמיד מדובר בחפצים גדולים, ובמקרים כאלו לעתים אנו נדרשים לתשומת לב יתרה. הובלת יהלומים, תכשיטים, צ'קים, כסף מזומן, וכדומה- עלולה להיות מורכבת עקב גודלם של